Skasuj

41. Data: 2010-05-18 21:55:16

Temat: Re: Skasuj
Od: Zorrmoran <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 23:13:32 +0200, Ikselka napisał(a):

> No i to doceniam, że nie jesteś po stronie tłumu.
> Ja też pasuję w tym temacie.

Ja też nie jestem po stronie tłumu, ale po prostu zazdroszczę
panu Piotrowi czarnego pasa i czekam, aż w Sopocie pojawi się
kolega mojej żony z wojska.

--
Redart, co zmienił ksywkę na mniej krwistą

42. Data: 2010-05-18 22:01:39

Od: Zorrmoran <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 May 2010 19:32:13 +0200, Piotr napisał(a):

> No właśnie, od 10 lat!
> I od 10 lat używasz określeń typu 'chory gnoju',
> albo że koleżanka się 'sqrwiła' w usenecie.
> Bardzo ci służy na zdrowie to pisanie, a zwłaszcza na głowę,
> co chyba jednak każdy widzi, nawet jak za bardzo nie chce ;-)

Ale kombinujesz, ale wymy ślasz, ale lawirujesz ;)
Zastanawiam się, dlaczego mnie cbnet nigdy nie cancelował ;)
A miałby powody znacznie lepsze, niż po konfrontacji z Tobą, wierz mi ;)
Masz na to jakąś fajną teorię ?

--
Co w szkole piszczy:
- Proszę Pani, a moja mama daje mojemu bratu takie żrące lizaki,

43. Data: 2010-05-19 08:21:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, to dlatego na serwerze gazety widzę jego cancele najszybciej.
> Oraz widzę jego posty, które canceluje po tym jak je ~szybko zsynchonizuję
> i nie są już dalej widoczne na innych serwerach.
>
> Dzięki PD.
> Nie przypuszczałem, że trzeba się ciebie bać, normalnie.

Nie ma za co. "Jak byś miał jeszcze jakieś pytania to wal śmiało" :P

Poważniej. Cokolwiek by to nie oznaczało, bać się mnie nie trzeba. Lecz żeby
to wyjaśnić, musiał bym pierdolić farmazony o sobie niczym iksela pt. jaki
to ja wspaniały jestem itd. ;) Po raz n-ty rzucę w Twoim kierunku hasło pt.
wdepnij na jakieś spotkanko. Gdybym był na Twoim miejscu, miał bym obawy iż
będę potraktowany jako jakiś hmmm folkor do obejrzenia na takim spotkaniu.
Ale praktyka mówi co innego. Pamiętasz tę Magdę, która wpierw była Mają,
później wyjechała niby do Wiednia, potem przedstawiała się że jest grupą
psychologów robiących tu eksperyment ? Generalnie narozrabiała i miała prawo
mieć obawy co do spotkania. Jednak przyszła i nic takiego nie miało miejsca.
Mało tego. Później przyszła jeszcze nie jeden raz. To tyle, jesli chodzi o
moje projekcje pt. "gdybym był na Twoim miejscu" :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

44. Data: 2010-05-19 08:48:03

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Później przyszła jeszcze nie jeden raz. To tyle, jesli chodzi o moje
> projekcje pt. "gdybym był na Twoim miejscu" :)

Kusisz.

Qra

45. Data: 2010-05-19 09:01:04

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
>W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Kusisz.

Skusisz się ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

46. Data: 2010-05-19 09:19:37

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Skusisz się ?

Jak jeszcze trochę pokusisz... kto wie...

Qra, w końcu od czasu do czasu przelatywam nad stolycą na swej
turboodrzutowej mietle

47. Data: 2010-05-19 17:21:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiem krótko: zaimponowałeś mi. ;)
Bardzo zręcznie i bardzo szybko go zidentyfikowałeś.

Mnie się już nie chce szukać dalej, a wszystko co znalazłem dotąd
kręci sie wokół p. Piotra Kałamajskiego, czyli to najprawdopodobniej
on jest naszym "atrakcyjnym" terminatorem.

Co do spotkania: pomyślę, dzięki.

Wciąż nie potrafię wygospodarowywać czasu na spotkania z realnymi
znajomymi, więc niczego nie obiecuję.

A co ci tak zależy, tak w ogóle?
Jakieś to podejrzane trochę, jakby.

--
CB

48. Data: 2010-05-19 23:10:08

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:
> Ja ja się dobrze wkurwię to gram w scrabble na wp polecam.
> BTW ktoś staje do walki?

Ja chetnie, ale juz moze nie dzisiaj.
A mozna byc nie wk****na, by zagrac?
I.

49. Data: 2010-05-19 23:16:02

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Przemysław Dębski <p...@g...pl> tak oto plecie:

> Jak jeszcze trochę pokusisz... kto wie...
>
> Qra, w końcu od czasu do czasu przelatywam nad stolycą na swej
> turboodrzutowej mietle

Momencik, a jakie to spotkania sie odbywaja na znanym mi terenie?
Branzowe jakies czy dla normalnych?
I.

50. Data: 2010-05-20 06:41:00

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora