Skin So Soft - Avon

1. Data: 2005-01-19 13:20:08

Temat: Skin So Soft - Avon
Od: "Mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o kremach, balsamach i zelach pod prysznic z tej serii?
Co myslicie o zapachu? bo slyszalam, ze niektorym przeszkadza....

Ciekawa Mariolkka :))

1. Data: 2005-01-19 13:44:43

Temat: Re: Skin So Soft - Avon
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola <m...@g...pl> napisał(a):

> Co sadzicie o kremach, balsamach i zelach pod prysznic z tej serii?
> Co myslicie o zapachu? bo slyszalam, ze niektorym przeszkadza....
>

> Ciekawa Mariolkka :))

ja uwielbiam nawilzajacy olejek w spraju-boski, zapach...kojarzy mi sie z
wakacjami ;-) -z tym, ze wybieram ten kwiatowy, lesny mi nie podchodzi.

Zdrowki
Hania

1. Data: 2005-01-19 13:52:00

Temat: Odp: Skin So Soft - Avon
Od: "teia^^" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariola <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:csln24$mmn$...@n...news.tpi.pl...
> Co sadzicie o kremach, balsamach i zelach pod prysznic z tej serii?
> Co myslicie o zapachu? bo slyszalam, ze niektorym przeszkadza....
>

> Ciekawa Mariolkka :))

ooj nie cierpie zapachu!jest fee!

1. Data: 2005-01-19 13:55:12

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> -z tym, ze wybieram ten kwiatowy, lesny mi nie podchodzi.

A mnie właśnie ten kwiatowy zupełnie nie podchodzi, ponieważ jest jakiś
taki ciężki bardzo. Lęsny z kolei przypomina mi jakiś odświeżacz powietrza
do toalet. :> Natomiast sama seria SSS Avonu ma jeden, uniwersalny zapach.
Chodzi mi o te kosmetyki w różowych opakowaniach. I ten zapach, jak
najbardziej, mi się podoba. Jest taki delikatny, że przywodzi na myśl,
jakieś środki pielęgnacyjne dla niemowląt. Ogólnie lubię tę serię,
zwłaszcza kremy do rąk, ponieważ stosunkowo szybko wsiąkają.

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-19 20:47:00

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola napisał/a w news:csln24$mmn$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Co myslicie o zapachu?

Ohydny. Nawet Javel jest przyjemniejszy.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2005-01-20 11:10:40

Od: "mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ohydny. Nawet Javel jest przyjemniejszy.

A wiec sam zapach zniecheca do zakupu?

1. Data: 2005-01-20 11:47:30

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariola <m...@g...pl> napisał(a):
> Co sadzicie o kremach, balsamach i zelach pod prysznic z tej serii?

balsam z tej serii należy do moich ulubionych, nie zostawia lepkiej warstwy,
skóra jest po nim aksamitna w dotyku. dobrze nawilża. peeling w poprzednim
opakowaniu może być, bez większych zachwytów, jak nowy, to nie wiem. olejek w
sprayu mnie uczula.

> Co myslicie o zapachu? bo slyszalam, ze niektorym przeszkadza....

ja go uwielbiam :) znaczy ten kwiatowy, bo ten leśny to fuj! :) jak widzisz
po skrajnych opiniach, najlepiej sprawdzić samemu.

1. Data: 2005-01-20 15:34:29

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariola, sącząc kawkę, wyklepał:

> Co sadzicie o kremach, balsamach i zelach pod prysznic z tej serii?
> Co myslicie o zapachu? bo slyszalam, ze niektorym przeszkadza....

Miałam kiedyś peeling do ciała z tej serii. Skończył się bardzo szybko,
zapach miał okropny. Natomiast skóra po nim była bardzo miła w dotyku. Ze
względu na woń, nie zamawiam tej serii. No, ale to mój gust :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-01-20 18:28:16

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam balsam do ciała kwiatowy i był cudowny... Doskonale nawilżał i zapach
też był fantastyczny.

Magda

1. Data: 2005-01-21 05:45:58

Od: "Edit" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja go uwielbiam :) znaczy ten kwiatowy, bo ten leśny to fuj! :) jak widzisz
> po skrajnych opiniach, najlepiej sprawdzić samemu.

Ja z kolei uwielbiałam ten leśny... szkoda, że już go nie ma :-) Różany może
być jeśli chodzi o balsam do ciała lub krem do rąk, ale olejek do kąpieli
jest już zbyt intensywny.

Musisz chyba spróbować sama...

przetluszczajace sie wlosy...?
Rzęsy jak malowane... :)
"Noski" NIVEI?
Guerlain - Herba Fresca vs Lemon Fresca vs Pamplelune
Skóra na nosie...