Składki na "Komitet"

41. Data: 2006-09-30 16:59:42

Temat: Re: Składki na "Komitet"
Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> wrote in message
news:efm79a$39p$1@news.wp.pl...

> pomimo wszystko udało nam sie pokazać jakieś
> maleńkie światełko w tunelu.

Mam nadzieję:)))
Anka

42. Data: 2006-09-30 20:10:21

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Sep 2006 17:28:51 +0200, Moni|<a napisał(a):

> Szkoła nawiązala współprace z firmą która takie rzeczy
> zlecała chałupnikom, pieniądze za wykonane przez dzieci koszyki pomagaly
> sfinansować nagrody w konkursach szkolnych.

Konkursy szkolne wyglądają obecnie tak, że jak organizujesz taki konkurs to
musisz sobie zabezpieczyć finanse. Piszesz podanie do komitetu (który nie
zawsze da), szukasz sponsorów. Więc gdybym robiła z dziećmi takie koszyki,
to zarobionych pieniędzy nie oddalibyśmy komitetowi.
--
Elżbieta

43. Data: 2006-09-30 20:24:42

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]

> zawsze da), szukasz sponsorów. Więc gdybym robiła z dziećmi takie koszyki,
> to zarobionych pieniędzy nie oddalibyśmy komitetowi.

Ee, to marny macie komitet. Myśmy na konkursy zawsze dawali:)
Anka

44. Data: 2006-09-30 22:12:18

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zawsze da), szukasz sponsorów. Więc gdybym robiła z dziećmi takie koszyki,
> to zarobionych pieniędzy nie oddalibyśmy komitetowi.

Jeśli komitet zorganizuje firme która zleci uczniom robienie koszyków to
chyba o pieniądzach z tej akcji będziecie wspólnie decydować?

Monika

45. Data: 2006-10-01 03:14:14

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta wrote:

> Konkursy szkolne wyglądają obecnie tak, że jak organizujesz taki
> konkurs to musisz sobie zabezpieczyć finanse. Piszesz podanie do
> komitetu (który nie zawsze da), szukasz sponsorów.

Ja tylko dodam, że np. część konkursów w jakich brała moja córka była tak
zorganizowana, że dziecko chcące wziąć w nim udział płaciło... hmmm, coś
jakby wpisowe.
Ania(co w zeszłym tygodniu dała dziecku 7 zł na konkurs z j.polskiego)
--
Kiedy sądzisz, że już gorzej być nie może - na pewno będzie.
Kiedy sądzisz, że będzie dobrze - kompletnie się mylisz.

46. Data: 2006-10-01 07:22:32

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"@nn" <a...@b...pl> wrote in message news:efnbp5$n17$1@ns.netstone.pl...

> [...]
> jakby wpisowe.
> Ania(co w zeszłym tygodniu dała dziecku 7 zł na konkurs z j.polskiego)

To są konkursy pozaszkolne, ogólnopolskie. Tzn. materiały do nich (testy)
przysyła jednostka, która je organizuje i chyba też sprawdza. Tak działa np.
ogólnopolski konkurs matematyczny Kangurek. Z tego co wiem, dyplomy dla
zwycięzców funduje organizator, ale już książkę, albo inny prezencik -
szkoła.
Nota bene - za DYPLOMY, które dzieciaki dostają na koniec roku za różne
osiągnięcia też płaci RR. To są konkretne, wymierne sumy.
Anka

47. Data: 2006-10-01 10:53:09

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:
> [...]
> Tak działa np. ogólnopolski konkurs matematyczny Kangurek. Z tego co
> wiem, dyplomy dla zwycięzców funduje organizator, ale już książkę,

Pewnie tak własnie jest jak piszesz - w Kangurze brała udział już 2 razy,
teraz zgłosiła się na multitest z polskiego.

> Nota bene - za DYPLOMY, które dzieciaki dostają na koniec roku za
> różne osiągnięcia też płaci RR. To są konkretne, wymierne sumy.

A za uscisk dłoni dyrektora też? ;-)
Ania (jakby co, to ja na RR płacę :-))

48. Data: 2006-10-01 11:09:59

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Sep 2006 22:24:42 +0200, miranka napisał(a):

> Ee, to marny macie komitet. Myśmy na konkursy zawsze dawali:)

Ano marny. W tym roku już we wrześniu podałyśmy im wszystkie możliwe
konkursy, żeby potem nam nie odpowiedziano, że nic o takim nie wiedzą i
pani sobie go za późno wymyśliła, bo oni już rozplanowali kasę.
--
Elżbieta

49. Data: 2006-10-01 11:11:34

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Oct 2006 00:12:18 +0200, Moni|<a napisał(a):

> Jeśli komitet zorganizuje firme która zleci uczniom robienie koszyków to
> chyba o pieniądzach z tej akcji będziecie wspólnie decydować?

Jeśli zorganizuje. A co do wspólnej decyzji, to nie bardzo, jak wpłyną na
konto komitetu, to już komitet decyduje.
--
Elżbieta

50. Data: 2006-10-01 11:14:42

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Oct 2006 05:14:14 +0200, @nn napisał(a):

> [...]
> jakby wpisowe.
> Ania(co w zeszłym tygodniu dała dziecku 7 zł na konkurs z j.polskiego)

O raju. Wpisowe mają zazwyczaj ogólnopolskie konkursy matematyczne Alfik
albo Kangur. Ale to jest narzucone odgórnie, ale pamiętam, że był rok, że
opłacaliśmy uczniom to wpisowe.
--
Elżbieta

kolorowanki, labirynty, modelina i inne
Przedszkole i katar
wiersz na przysiege pierwszoklasistow
miesiączka
Ilość godzin lekcyjnych dla zerówkowicza?