Re: Skłócony z życiem

Data: 2001-06-06 08:21:47
Temat: Re: Skłócony z życiem
Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net>

"Ania" <a...@p...fm> writes:

> [...]
> konkretnego człowieka. Parę razy na siłę zciągałam go z okna. Dzwonił też w
> środku nocy i mówił do słuchawki, że mam słuchać jak leci w dół... Przeszłam
> prawdziwe piekło. Zgodziłam się z nim być, bo nie hciałam być odpowiedzialna
> za jego życie. Minął rok. Nie jest już może tak źle jak przed próbami
> samobójczymi, ale czuję, że on mnie w ogóle nie szanuje, wciąż mnie obraża.
> Mam wrażenie, że nie mam 20 lat, a jakieś 50... Swoją nienawiść odwrócił od
> siebie w moją stronę - powiedział, że zniszczy mi życie, jak od niego

Kobieto, uciekaj od niego jak najdalej, zanim oprocz swojego zycia
zniszczy i twoje.

Kurcze, nie wyobrazam sobie jak Ty z nimw ogole mozesz wytrzymac????
Mnie w momencie szantazu na przyklad opuszczaja zaraz wszystkie
watpliwosci jak reka odjal.

> Czasem sobie myślę, czy nie lepiej byłoby gdyby skoczył... Może i jestem
> potworem, ale czuję się wyprana z wszelkich uczuć przez te emocjonalne
> szantaże człowieka, którego już dawno nie kocham...

Odejdz od niego. Nie sadze zeby sie zabil - jego celem jest szantaz.

> Czy naprawdę sądzicie, że to ja byłabym winna jego samobójczej śmierci?

Nie.
--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net