Skociałam do szczętu :-)

121. Data: 2011-07-01 07:15:41

Temat: Re: Skociałam do szczętu :-)
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
news:4e0d72e8$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> [...] swoje odchody dokładnie zakopują w żwirku w kuwecie, po wyjściu z
> kuwety wycierają łapki o chodniczek [...]

Ale oszczedzaja na wodzie i kanalizacji.

122. Data: 2011-07-01 07:19:24

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-01 09:10, Qrczak wrote:
> [...] swoje odchody dokładnie zakopują w żwirku w kuwecie, po wyjściu z
> kuwety wycierają łapki o chodniczek [...]

ROTFL, Ty to dopiero masz zły charakter!

Piotrek

123. Data: 2011-07-01 07:23:22

Od: "Chiron" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Kto wybierał psa?

Weszliśmy do schroniska. Chcieliśmy szczeniaczka- pani nam przyniosła kilka.
A nasz piesek wyrywał się jej z rąk do mnie. Jak go od niej wziąłem- to wbił
się pazurami w moją własną pierś:-). Powaga. No to powiedziałem, że ja już
wybrałem psa- a żona i moi synowie mogą sobie wybrać albo tego, albo JESZCZE
jednego:-)

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

124. Data: 2011-07-01 08:43:27

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedziałem, że ja już wybrałem psa- a żona i moi synowie mogą sobie
> wybrać albo tego, albo JESZCZE jednego:-)

Czyli sam już wiesz, dlaczego masz akurat takiego psa.

Qra
--
uzasadniać nie muszę

125. Data: 2011-07-01 11:27:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli sam już wiesz, dlaczego masz akurat takiego psa.
>
> Qra
> --
> uzasadniać nie muszę

No ale nie wiesz, dlaczego uważam Cię za złośliwą?
:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

126. Data: 2011-07-01 11:34:00

Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

On 2011-07-01 13:27, Chiron wrote:

> No ale nie wiesz, dlaczego uważam Cię za złośliwą?
> :-)

Ty się lepiej ciesz, że zamiast wbijania pazurów w Twoją klatę nie
skoczył Ci od razu do gardła ;-)

Piotrek

127. Data: 2011-07-01 11:35:47

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> No ale nie wiesz, dlaczego uważam Cię za złośliwą?
> :-)

Piotrka będziesz słuchał? No weeeź...

Qra

128. Data: 2011-07-01 12:00:35

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Piotrek wylazło do ludzi i marudzi:

> Ty się lepiej ciesz, że zamiast wbijania pazurów w Twoją klatę nie skoczył
> Ci od razu do gardła ;-)

Pomyliłeś gatunki.
Do oczu. I wydziobie wspomniane.

Qra, urażona

129. Data: 2011-07-01 12:00:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości

> Ty się lepiej ciesz, że zamiast wbijania pazurów w Twoją klatę nie skoczył
> Ci od razu do gardła ;-)

Jak to powiedzieć: on nie miał miesiąca:-)
--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

130. Data: 2011-07-01 12:02:12

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL, Ty to dopiero masz zły charakter!

Dziękuję. Komplementa zachowam w pamięci, a ową mam też.

Qra

Szczotka do ustępów do mycia klamki
RÓWNOuprawnione czy oszustki?
Psychologia poznania - Tomasz Maruszewski - ksiazka do sprzedania
muzyczne dedykacje
Czy Boże Ciało zawsze jest w dzień nieparzysty? ;)