Skolioza i operacja

1. Data: 2005-02-12 22:52:19

Temat: Skolioza i operacja
Od: "Asia" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przepraszam, że poruszam ten temat, który już tu występował, w internecie
znalazłam również wiele informacji. Mam 26 lat, skoliozę wykryto u mnie ok 10
lat temu. Gdzies ok. 40 stopni. Wtedy w takich przypadkach nie operowano, teraz
ponoć poszerzyły się wskazania do operacji. Byłam ostatnio na konsultacji i
lekarz powiedział, że mogę z tym żyć, ale również można operować i jest szansa
zredukowania wady prawie do zera. No i mam dylemat. Do tego wszystkiego mam
skórę z tendencją do powstawania keloidów, dlatego decyzja jest jeszcze
trudniejsza. Z drugiej strony chyba bym była bardzo szczęśliwa wiedząc, że mój
kręgosłup jest prosty.
Co byście poradzili?

Z góry bardzo dziękuję za rady.

2. Data: 2005-02-13 02:10:08

Temat: Re: Skolioza i operacja
Od: "Tomasz" <T...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

trudna decyzja, mam podobnie ale raczej sie boje operacji

3. Data: 2005-02-13 21:09:35

Od: "M." <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daj sobie spokuj...Ja mam 171 i waze 49 kg, czasem cudem uda mi sie dobic do
50. Moge obzerac sie fastfoodami, cwiczyc lub nie, i ZERO tluszczu- zero,
nic... My tak juz mamy..ale chudzi zyja dluzej wiec nie ma sie co martwic.

4. Data: 2005-02-13 21:27:24

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nic... My tak juz mamy..ale chudzi zyja dluzej wiec nie ma sie co martwic.

No, serdecznie dziękuję;) Ale chyba tak nie mam;)

niedowaga? jak przytyc?
PILNE !!! Radom, Kielce, Kraków - Gdzie kupię w niedzielę soczewki kont. ?
cisnienie ?
pytanie do ginekolożki:)
Sposob na golenie