Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada

91. Data: 2015-08-19 21:45:42

Temat: Re: Odp: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Ikselka* wdusil[a] knefle:

>Owszem, do tej pracy trzeba mieć pojęcie o fizyce, żeby stosować proste
>sposoby pozwalające nie być niewolnikiem klimy

Budujesz napięcie niczym kuźniar. Pół grupy czeka z popkornem na wykład.

92. Data: 2015-08-19 22:45:19

Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Żaba, gdy ją się w garnek z wodą włoży i na wolnym ogniu podgrzewać
> zacznie, to się ona ugotuje. Wrzucona do już podgrzanej wody, wyskoczy.

Bardziej podobały mi się obserwacje gąsienic.

> [...]
> stałocieplne przystało. W każdym razie lepszą od żaby. Dobrze
> funkcjonujemy tak w temeraturze 18 stopni, jak i 30 stopni. Różni
> ludzie maja różne granice, ale zakres jest szeroki. Łatwo przegrzać
> mieszkanie, gdy pieca nie pilnuje żaden termostat. Jeszcze łatwiej
> przechłodzić auto, gdy klimę reguluje się na podstawie własnych
> odczuć. Zwłaszcza chorowici i wątłego zdrowia powinni o tym pamiętać,
> że durny automat zrobi to lepiej od mędrca za kierownicą -- choćby ten
> był profesorem fizjologii, doktorem automatyki i magistrem chłodnictwa

Mundra racjonalizacja nie jest zła. Zwłaszcza jak można coś dzięki niej
przyoszczędzić.

Ewa

93. Data: 2015-08-19 22:55:02

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Aug 2015 11:50:13 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
imatyzacja-manualna-od-automatycznej/

za-klimatyzacja-manualna-czy-automatyczna/

> Ma więcej.

Ile??

--
M.

94. Data: 2015-08-19 23:16:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Bardziej podobały mi się obserwacje gąsienic.

Mnie też. Zwłaszcza, że osobiste. To o garnku na wolnym ogniu jest
przykładem książkowym. Ale myli się ten, kto uważa, że takie żaby,
to tylko w książkach. Ta niemiła przygoda może się przydarzyć
zwierzakowi, który w czasie deszczu pokicał sobie do wypełnionego
wodą zagłębienia w blachach na jakimś złomowisku. Gdy po burzy
wychodzi słońce, to takie zbiorniki wodne potrafią nieźle się
rozgrzać. Pódzie żabci w pięty taka klima.

> Mundra racjonalizacja nie jest zła. Zwłaszcza jak można coś dzięki niej
> przyoszczędzić.

Leczenie zatok drogie, nawet jeśli pominąć przyjemności z tym związane.
Więc gdzie oszczędność?

Jarek

--
Lodowce, srebrne słońca, blask fali perłowej,
Ohydne wraki na dnie brunatnej zatoki,

95. Data: 2015-08-19 23:20:15

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> Ile??

A dla kogo ten wywiad?

Jarek

--
Jawor, jawor, jaworowi ludzie,
Co wy tu robicie? Budujemy mosty

96. Data: 2015-08-19 23:32:54

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dla kogo ten wywiad?

:-)

Pińcet?

97. Data: 2015-08-19 23:45:11

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-19 o 23:32, cef pisze:

> Pińcet?

Oczywiście bez kozery.

98. Data: 2015-08-20 00:10:47

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Aug 2015 23:20:15 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> A dla kogo ten wywiad?

Jak pytanie, to od razu wywiad? :) No, no, to mamy tu do czynienia z samymi
wywiadami...

PS Zdziwionam niezmiernie, że Dacia (kojarzę, że Ikselka coś wspominała o
Dacii) może mieć 300 KM i więcej. Pierwsze słyszę :) Chyba że mowa o innym
samochodzie. I najpewniej tak jest.

--
M.

99. Data: 2015-08-20 00:29:11

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> PS Zdziwionam niezmiernie, że Dacia (kojarzę, że Ikselka coś
> wspominała o Dacii) może mieć 300 KM i więcej. Pierwsze słyszę :)
> Chyba że mowa o innym samochodzie. I najpewniej tak jest.

Może mieć. Jeśli konie są małe. Ale też zależy, czy to źrebaki,
czy źrebięta.

Jarek

--
Wsiadajcie madonny, madonny
Do bryk sześciokonnych, ...ściokonnych!

100. Data: 2015-08-20 00:48:04

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Aug 2015 00:29:11 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

> Może mieć. Jeśli konie są małe. Ale też zależy, czy to źrebaki,
> czy źrebięta.

Kucyki ;)

--
M.

Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared2 Jackets Dsquared2 Jeans wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Prada shoes Prada T-shirts Prada Jeans Prada Handbags Prada sunglass Prada wallets Prada belts wholesale www.FashionLeader.co