Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada

101. Data: 2015-08-20 01:05:59

Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> Kucyki ;)

Kocyki. Dla pasażerów, na wypadek gdyby klima "pracowała zbyt często".

--
Jarek

102. Data: 2015-08-20 06:37:26

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mój post wyżej.

U mnie jest niżej :-)

103. Data: 2015-08-20 06:39:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ma więcej.

Chyba się mylisz - nie robią takich w kolorze grafitowym, czytaj: szarym.

> Dziękuję, odłączam ręcznie. MAM RĘCE. I nie jestem gadżeciarą.

Zastanów się teraz chwilkę, czemu nie sterujesz ręcznie składem
mieszanki paliwowej w zależności od potrzeb tylko powierzasz
tą funkcję automatowi... I czym to się różni od klimatyzacji?

104. Data: 2015-08-20 06:40:07

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"cef" <c...@i...pl> wrote in message

> No nieźle.
> Tyle koni i nie ma automatycznej klimy?

Dopłacili aby nie miał... zrobili im na specjalne zamówienie ;-)

105. Data: 2015-08-20 06:40:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-08-19 17:51, obywatel cef uprzejmie donosi:

> Bo to konie zagrodowe.

Dobrze wybiegane ;-)

106. Data: 2015-08-20 06:41:47

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może mieć. Jeśli konie są małe. Ale też zależy, czy to źrebaki,
> czy źrebięta.

:-))))))))))))

107. Data: 2015-08-20 06:46:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Nie tylko wtedy. Ja się nie ścigam, ale skręcam nadmuch, żeby mi nie
> hałasowało zbytnio, kiedy słucham muzyki albo rozmawiam. Nie lubię
> szumu (chyba że bardzo mi zależy na szybkim schłodzeniu).

Ja też nie lubię szumu, i dlatego właśnie powierzam sprawę automatowi.
Automat bardzo szybko reaguje na zmianę temperatury wnętrza
i jak tylko zmniejsza się różnica między temperaturą aktualną a tą
nastawioną to stopniowo zmniejsza siłę nadmuchu dmuchawy.

Z tym, że dmuchawa i sprężarka to dwie różne rzeczy...
Sprężarka napędzana jest wałkiem silnika i dosłownie obciąża silnik,
odbierając cenne konie które potrzebne są na kołach. Dmuchawa
natomiast zasilana jest elektrycznie, z akumulatora, i nie dmuchawę
climatronic wyłącza tylko sprężarkę.

> Jednak największym dobrodziejstwem automatycznej klimatyzacji jest
> możliwość ustawienia i utrzymywania stałej temperatury w środku.
> Przy manualnej właśnie można doznać szoku termicznego, jak się
> w środku schłodzisz na maksa, do kilkunastu stopni, a potem nagle
> wyjdziesz na 38st.C

Dokładnie tak.
Ustawiasz komfortową temperaturę i automat się martwi o resztę.

:-)

108. Data: 2015-08-20 06:48:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Żaba, gdy ją się w garnek z wodą włoży i na wolnym ogniu podgrzewać
> zacznie, to się ona ugotuje. Wrzucona do już podgrzanej wody, wyskoczy.

:-(((

> Człowiek od żaby mądrzejszy, lecz nie pod każdym względem. Najgorzej
> zaś, gdy przemądrzały -- czasem tak, że mu żadna żaba w tym nie dorówna.

:-)))

> [...]
> przystało. W każdym razie lepszą od żaby. Dobrze funkcjonujemy tak
> w temeraturze 18 stopni, jak i 30 stopni. Różni ludzie maja różne
> granice, ale zakres jest szeroki. Łatwo przegrzać mieszkanie, gdy
> pieca nie pilnuje żaden termostat. Jeszcze łatwiej przechłodzić auto,
> gdy klimę reguluje się na podstawie własnych odczuć. Zwłaszcza
> chorowici i wątłego zdrowia powinni o tym pamiętać, że durny automat
> zrobi to lepiej od mędrca za kierownicą -- choćby ten był profesorem
> fizjologii, doktorem automatyki i magistrem chłodnictwa w jednej

Zapominasz o ważnym tytule adiunkta z chemii, specjalizacja z pe-Ha.

109. Data: 2015-08-20 06:57:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> A JA nie. Ponieważ wtedy następuje szok termiczny (a powtórny w drugą
> stronę, kiedy wysiadam - takie wahania temperatury zmniejszają odporność

Jaki znowu "szok termiczny"??? Po co ta przesada w doborze słownictwa?

Jak wchodzisz do nagrzanego auta w lecie to masz wewnątrz ogromne
temperatury - właśnie jak najszybciej, w ciągu kilku sekund warto
obniżyć tą nieznośną temperaturę wnętrza do jakichś znośnych 30C, co
właśnie uzyskujesz zamykając wlot powietrza z zewnątrz i włączając
dmuchawę na pełny bieg. Dokładnie to samo robi automat!
Jakieś 10-15 sekund później automat redukuje ZNACZNIE obroty
dmuchawy gdy różnica temperatury wnętrza i temperatury ustawionej
na optymalną, np. 25C zmniejsza się, i potem automat trzyma ustawioną
temperaturę dbając o to aby wnętrze auta nie ochłodziło się za bardzo.
Ty się możesz skoncentrować na sytuacji na drodze zamiast bawić się klimą.

110. Data: 2015-08-20 06:58:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Taaak, automat naprawdę-naprawdę wyręcza człowieka
> od ciężkiej pracy przy pokrętłach :->

Jak często używasz samochodu? Raz na tydzień?

Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared2 Jackets Dsquared2 Jeans wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Prada shoes Prada T-shirts Prada Jeans Prada Handbags Prada sunglass Prada wallets Prada belts wholesale www.FashionLeader.co