Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada

81. Data: 2015-08-19 12:45:56

Temat: Re: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-19 12:01, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

Wiatr robi.

i bije

82. Data: 2015-08-19 13:04:38

Temat: Re: Odp: Skraplacz klimy wisi na scianie u sasiada
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

> Podobno to dobra metoda te prześcieradła. Stosowana m.in. w Indiach
> i innych krajach o gorącym klimacie. Sama nie stosowałam. Od lat mam
> klimę i życia sobie bez niej nie wyobrażam, niestety. Ostatnio źle
> znoszę upały.

Na przykład w Związku Radzieckim. Pamiętam ze szkoły -- było o tym
w czytance z rosyjskiego. Z tym że takie wieszanie, to w oknach.
Wtedy wilgoć do wnętrz się nie wdaje i rzeczy nie pogarsza. W ogóle
dobre wtedy, gdy klimat suchy.

Jarek

--
I z tego słyną siostry klaryski, że najlepiej ze wszystkich uczą rosyjski

83. Data: 2015-08-19 13:06:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Wiatr robi.

Koperek też.

Jarek

--
Wpłynąłem na suchego przestwór oceanu
Wóz nurza się w zieloność i jak łódka brodzi

84. Data: 2015-08-19 15:54:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-19 o 01:22, Pszemol pisze:
> [...]
imatyzacja-manualna-od-automatycznej/

za-klimatyzacja-manualna-czy-automatyczna/

> Dobrze że nie masz climatronica, bo przy każdym dodaniu gazu
> odłączałby sprzęgło klimy i zaziębiałabyś się natychmiast, kilka razy
> dziennie :-)
>
> A tak poważniej - ta akurat funkcja przydaje się w słabych
> samochodach, gdzie na napędzanie klimy zużywa się istotny procent mocy
> silnika, który przydaje się np. przy wyprzedzaniu - więc warto w
> czasie manewru wyprzedzania odłączyć na parę sekund sprężarkę klimy od
> silnika aby nie spowalniać niepotrzebnie osiągów samochodu.

Nie tylko wtedy. Ja się nie ścigam, ale skręcam nadmuch, żeby mi nie
hałasowało zbytnio, kiedy słucham muzyki albo rozmawiam. Nie lubię szumu
(chyba że bardzo mi zależy na szybkim schłodzeniu).
Jednak największym dobrodziejstwem automatycznej klimatyzacji jest
możliwość ustawienia i utrzymywania stałej temperatury w środku. Przy
manualnej właśnie można doznać szoku termicznego, jak się w środku
schłodzisz na maksa, do kilkunastu stopni, a potem nagle wyjdziesz na
38st.C (podobno były przypadki zawałów w takich sytuacjach). Cóż z tego,
że kontroluje się siłę nadmuchu, jak nie ma się pojęcia, jaka
temperatura jest w środku. A zmysły są zdradliwe, bo przez godzinę,
dwie, do niższej temperatury się przyzwyczaisz. Nie biorę pod uwagę
oczywiście tych, którzy wożą ze sobą termometr. Najlepiej rtęciowy.

Ewa

85. Data: 2015-08-19 15:56:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-19 o 09:03, Fragi pisze:

> Podobno to dobra metoda te prześcieradła.

Podobno. Jeśli wilgotność powietrza nie jest duża. Przy ostatnich
upałach nawet umyta podłoga schła dłużej niż zwykle. Na szczęście teraz
już u nas komfort.

Ewa

86. Data: 2015-08-19 17:51:13

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-19 o 11:50, Ikselka pisze:

> Ma więcej.

No nieźle.
Tyle koni i nie ma automatycznej klimy?

87. Data: 2015-08-19 19:07:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> No! I wreszcie sam doszedłeś do tego, zrozumiałeś, że są ludzie, którzy
> nie płacą ekstra za coś, czego NIE UŻYWAJĄ. No ale do tego trzeba
> dorosnąć, gadżeciarstwo u Ciebie forever.

Tak się zastanawiam, po co Ci właściwie w ogóle klima? Przecież można
normalnie korbką (brońboże guzikiem, elektrycznym gadżetem) szybkę
opuścić...

J.

www.kontestacja.com

88. Data: 2015-08-19 19:07:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-08-19 17:51, obywatel cef uprzejmie donosi:

Bo to konie zagrodowe.

dawne życie poszło w dal
dziś pierogi dzisiaj bal
tylko koni żal

89. Data: 2015-08-19 21:00:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

cef pisze:

> No nieźle.
> Tyle koni i nie ma automatycznej klimy?

Specjalne wykonanie. Specjalnie trzeba było szukać.

--
Jarek

90. Data: 2015-08-19 21:04:52

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> [...]
> dwie, do niższej temperatury się przyzwyczaisz. Nie biorę pod uwagę
> oczywiście tych, którzy wożą ze sobą termometr. Najlepiej rtęciowy.

Żaba, gdy ją się w garnek z wodą włoży i na wolnym ogniu podgrzewać
zacznie, to się ona ugotuje. Wrzucona do już podgrzanej wody, wyskoczy.
Człowiek od żaby mądrzejszy, lecz nie pod każdym względem. Najgorzej
zaś, gdy przemądrzały -- czasem tak, że mu żadna żaba w tym nie dorówna.

Mamy dość dobrą wewnętrzną termoregulację, jak na istoty stałocieplne
przystało. W każdym razie lepszą od żaby. Dobrze funkcjonujemy tak
w temeraturze 18 stopni, jak i 30 stopni. Różni ludzie maja różne
granice, ale zakres jest szeroki. Łatwo przegrzać mieszkanie, gdy
pieca nie pilnuje żaden termostat. Jeszcze łatwiej przechłodzić auto,
gdy klimę reguluje się na podstawie własnych odczuć. Zwłaszcza
chorowici i wątłego zdrowia powinni o tym pamiętać, że durny automat
zrobi to lepiej od mędrca za kierownicą -- choćby ten był profesorem
fizjologii, doktorem automatyki i magistrem chłodnictwa w jednej
osobie.

--
Jarek

Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Mycie auta - płyn nabłyszczający do zmywarki :-)
Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
Cheap Dsquared2 Shoes Dsquared2 Jackets Dsquared2 Jeans wholesale www.FashionLeader.co
Cheap Prada shoes Prada T-shirts Prada Jeans Prada Handbags Prada sunglass Prada wallets Prada belts wholesale www.FashionLeader.co