Re: Sky&Robak: who is who ;D

Data: 2007-03-01 13:10:47
Temat: Re: Sky&Robak: who is who ;D
Od: michał <6...@g...pl>

paweł niezbecki wrote:
> Za dużo się Skaja naczytałeś i tej jego prostej lustrzanej
> psychologii. Nie mnie zatapia, grupinkę psp. Ja mogę sobie po prostu
> splonkować
> całą grupę albo cały usenet, bo ten megatroll wystąpił już na 108
> grupach, ale lubię psp i żal mi jej. Żal mi różnorodności, którą Sky
> wypiera, żal mi innych proporcji, kalibru, tonu.

Nie mam takiego odczucia, że czegoś za dużo się naczytałem. Raczej
odwrotnie. Nie potrafię znaleźć czasu na przeczytanie takiej ilości
tekstów, jaką bym chciał.
Każdy może nie czytać tego, co mu nie pasuje. Nie rozumiem tylko, po
co zadawać sobie trud czytania "wody" i odnosić się w końcu do
"niczego". Nie wierzę w Twoją intencję obrony grupy.

> A wodolejstwo Skaja bierze się z bezpodstawnego poczucia wysokiej
> wartości tego, co płodzi oraz anarchistycznie rozumianej wolności,
> podlanych poczuciem misji.

Nie jest zabronione mieć poczucie wysokiej wartości ani być anarchistą
w poczuciu misji. Jest parę osób na tej grupie, które łamią netykietę
w sposób rażący i, co tu dużo mówić, chamski. U Skaya nie widzę
takiego zachowania. Grupa jest przeznaczona dla każdych nie zakazanych
przez prawo poglądów. Dla słowotoków także. :)

> Jest zagrożeniem, ale nie dla mnie - a wydaje mi się, że i dla
> nikogo
> pojedynczego.
> Za słabo trafia. Ledwie jakieś muśnięcie od czasu od czasu w potoku
> wystrzeliwanych z automatu pocisków.

Więc się z nim zaprzyjaźnij, może.

> A z ubrania? :)
> Według mnie wyczerpuje co najmniej dwa z podstawowych znamion
> chamstwa: nieprzejmowanie się w najmniejszym stopniu regułami
> współżycia społecznego i nakręcanie się krytyką.

Chyba Ci się kierunki pomyliły. To on nakręca innych do krytykowania.
O to nie jest zresztą trudno.

O chamie też można
> powiedzieć, że jest spontaniczny i wolny, tylko to jest taka
> specyficzna chamska wolność i spontaniczność.

Nie, kolego, cham, to człowiek ordynarny.

michał