Słabi

1. Data: 2001-11-25 21:01:40

Temat: Słabi
Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy, którzy jesteście słabi psychicznie, weźcie się za siebie.
Mocno zacisnąć pięści, zęby, popatrzeć w lustro...
... i do przodu.

Wieczne narzekanie i szukanie litości u innych to nie tędy droga.
Serio.
WP

1. Data: 2001-11-25 21:11:24

Temat: Re: Słabi
Od: "Graphite" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Willie The Pimp" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
> ... i do przodu.
>
> Wieczne narzekanie i szukanie litości u innych to nie tędy droga.

AMEN

latwo powiedziec , trudniej zrobic :-)

szczeg. ze aura taka paskudna i odbiera ochote do wszelakiej dzialalnosci
terapie magnezowe tez nie przynosza skutku :-)

pozdrawiam
Andrzej

1. Data: 2001-11-25 21:30:54

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ... i do przodu.
>
> Wieczne narzekanie i szukanie litości u innych to nie tędy droga.

Ave mistrzu!

--
Vesemir
"Vesemir, masz tendencje do autodestrukcji"

1. Data: 2001-11-25 21:45:31

Od: "Mala i dla niego piekna" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ... i do przodu.
>
> Wieczne narzekanie i szukanie litości u innych to nie tędy droga.

takie rady to spod lady , nie odnosi sie to do niczego a twoja pomoc w przypadku
mojego dosc
skomplikowanego przypadku to smiech na sali, kogo chcesz obrazic, na kogo chcesz
zwrocic swoja
uwage?
myslisz ze jak wejdziesz na grupe i wszystkich obskoczysz to bedziesz bogiem?

n.c.

1. Data: 2001-11-25 21:57:41

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mala i dla niego piekna" <p...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:9troo4$ev9$1@pingwin.acn.pl...

> [...]
kogo chcesz zwrocic swoja
> uwage?
> myslisz ze jak wejdziesz na grupe i wszystkich obskoczysz to bedziesz

Na twoim miejscu bym przemyślał to co on mówi.

1. Data: 2001-11-25 23:02:35

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Willie The Pimp <w...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9trmdp$a5h$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ... i do przodu.
>
> Wieczne narzekanie i szukanie litości u innych to nie tędy droga.

smieje sie gorzkim smiechem z tego co napisales

schari

1. Data: 2001-11-25 23:02:55

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Graphite :

> AMEN
>
> latwo powiedziec , trudniej zrobic :-)
>
> szczeg. ze aura taka paskudna i odbiera ochote do wszelakiej dzialalnosci
> terapie magnezowe tez nie przynosza skutku :-)

Czasem wystarczy tylko słowo.
I aura wtedy nieważna...
Grunt, to cieszyć się życiem.
WP

1. Data: 2001-11-25 23:10:14

Od: "Willie The Pimp" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mala i dla niego piekna :

> takie rady to spod lady

Spod lady można wyciągnąć zakazanego pornala, żeby mama nie widziała.

>nie odnosi sie to do niczego

Twoim zdaniem, rzecz jasna.

> a twoja pomoc w przypadku mojego dosc
> skomplikowanego przypadku to smiech na sali,

Sali, w której jesteś tylko Ty.

>kogo chcesz obrazic, na kogo chcesz zwrocic swoja
> uwage?

Chciałbym, żeby Miss Polonia zwróciła na mnie uwagę :)

> myslisz ze jak wejdziesz na grupe i wszystkich obskoczysz to bedziesz
bogiem?

Bóg jest jeden.
WP

1. Data: 2001-11-25 23:11:03

Od: "rickfreak" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ... i do przodu.
>
> Wieczne narzekanie i szukanie litości u innych to nie tędy droga.

To rada godna mojego lekarza.
- co robić jakiś taki spięty i nerwowy jestem
- niech pan się uspokoi i tak nie denerwuje

;)))))
Chociaż zgadzam się z Tobą w 100%, jednak wolałbym jakieś konkrety.
Może podasz tym osobą jakąś radę na podwyższenie poczucia własnej wartości -
(tylko nie doraźne np. kokaina ;)))
pozdrawiam
rickfreak

1. Data: 2001-11-25 23:29:51

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

[cut]
ROTFL wzgledem calej gromadki :-)

BTW, smiech to zdrowie i pozwala bardzo dobrze radzic sobie w zyciu ;-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@w...pl <|> http://www.wr.pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

Gdzie znajde.... :)
stereotypy
"Mulionerzy"
Nietypowe pytanie
Chlopak uparl mi sie na obcisle spodnie!!! ratunku