Sledzie za ktorymi wzdycham

1. Data: 2002-08-21 11:12:23

Temat: Sledzie za ktorymi wzdycham
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Lukasz Madeksza" <m...@g...de> schrieb im Newsbeitrag
news:3D62A2AA.2090606@gmx.de...

> A skoro juz jestesmy w tych klimatach: wlasnie zajadam sledzika :-)

Jakiego? Ja przywiozlem ze soba polskie sledzie. No niebo w gebie!!! Tutaj
takich nie ma. Ja niewiem juz czego im brakuje ale nigdy nie zjadlem tu
sledzia, ktory by mi smakowal. Mam na mysli sledzie w marynacie. W Polsce te
koreczki po bosmansku, po zydowsku i czort wie po jakiemu, w oleju smakuja
wrecz pysznie. Czy to przez te srodki zastepcze zamiast cukru? Moze to brak
oleju? Sam juz nie wiem. Jak do mnie ktos jedzie to kilka sloikow przywozi i
folii. Sasiada czestowalem, to tez nie mogl sie nachwalic.

Irek kochany

1. Data: 2002-08-21 12:04:46

Temat: Re: Sledzie za ktorymi wzdycham
Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irku
Spróbuj moze zrobic sam - ja robie je z filetów lisnera takich we wiaderku.
1/2 kg sledzi zalac octem do przykrycia na ok. 1,5 godz.
zlac ocet zalac je woda na ok. 1,5 godz.
odlac wode
filety pokroic w kawalki (mniejsze - wieksze, jak lubisz)
3 ogórki konserwowe pokroic w kostke
3 srednie cebule pokroic w kostke
ukladac warstwami: sledzie - ogórki - cebula - popieprzyc - sledzie itd.,
tak zeby na wierzchu byla cebula.
Wszystko zalac oliwa
Smacznego
U mnie jest to hit na wszelkich imprezach
Kama

1. Data: 2002-08-21 12:15:32

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja tak sobie cicho siedze i czekam kiedy jedna tak opakowana
ogniem(pozyczonym od blaszanej) bedzie zionela....

Basia
czekajaca

1. Data: 2002-08-21 12:22:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Aug 2002 14:15:32 +0200, "Basia"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>a ja tak sobie cicho siedze i czekam kiedy jedna tak opakowana
>ogniem(pozyczonym od blaszanej) bedzie zionela....
>

>Basia
>czekajaca

obawiam sie, ze ja tylko kiwam glowa przerazona...tylu sledzi nie
uadlo sie wypuscic na wolnosc...... rence mi opadli sami

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-21 12:48:06

Temat: Re: Sledzie za ktorymi wzdycham[OT]
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Aug 2002 15:00:27 +0200, "Basia"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>no nie wiem...ona nawet czytajac o sledziach ma piane na oczach, tfu, to
>jest na twarzy...
>

>pozdrowka
>Basia

bo dla mnie najwazniejsza , oczywiscie, jest wolnosc dla dzikiej
zywiny!!!! skumbria w tomacie tez ma plywac w tomacie NA
WOLNOSCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

piane moge miec na zawolanie

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-21 12:50:04

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<b...@p...onet.pl> wrote:

>no nie wiem...ona nawet czytajac o sledziach ma piane na oczach, tfu, to
>jest na twarzy...
>

>pozdrowka
>Basia

P.S. A poza tym jak mozna wzdychac za sledziami...zboczenie...do
kobiet (lub mezczyzn) sie wzdycha a nie do sledzi...jeszcze z
kwiatami i czekoladkami i biletami na koncert pojdzie do tych
sledzi, phi

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-21 12:50:12

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-21 13:00:27

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-08-21 13:03:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Aug 2002 15:29:16 +0200, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>a ja sobie dzisiaj odziane ziemniaki, ser i ?LED? w sosie curry, który
>znalaz?em wczoraj w szafce.
>
>Waldek

biedne curry....

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-21 13:06:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Aug 2002 15:37:01 +0200, "Agusiek"
<A...@i...pl> wrote:

>Hmm, sledzia do butonierki i kazda baba sie za takim obejrzy (niebaba tez),
>mysmy ostatnio z kolezanka nosily w torbach makrele wedzone zakupione po
>drodze do Rynku.... hmmm....
>
>Jakos nie mialysmy zaciecia do zakupów, bo kazde siegniecie po portfel bylo
>opatrzone smuga zapaszku.... a na zakupy (babskie) sie wybralysmy :))
>
>Aga

ja ucieklabym...na pewno za maz bym nie wyszla za takiego, co ma
sledzia w butonierce. po pierwsze wariat, po drugie...wariat.

wedzone makrele uzywalam jak bylam biedna studentka, z podobnym
efektem...rowniez zywilam sie jedna herbata na dwie, po to by
buchnac cukier w kawiarni i miec do...drozdzy (juz mi tu pisano,
ze to niedorbe dla czlowieka, ale ...) kupowalysmy drozde, ktore
potem konsumowalysmy z cukrem wlasnie i ta herbata....drozdze nas
napychaly rozmnazajac sie i to robiac rozgrzewaly nas!!! nie
zartuje.

Krysia
K.T. - starannie opakowana

I co mam zrobić z patelnią-grillem?