Slyszeliscie?

21. Data: 2020-11-03 17:40:04

Temat: Re: Slyszeliscie?
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/11/2020 o 10:51, trybun pisze:

> W istocie - niepotrzebny, ale reżym uważa że każdego musi w taki czy
> inny sposób trzymać przy ryju. Stąd to przymusowe wypisywanie recept dla
> wszystkich jak leci.

zaraz zaraz, to oni cie przymuszaja zebys bral te leki? no to nie
wiedzialem, a moze idz do ogrodka, do lasu, pozbieraj sobie co ci trzeba
i bedziesz mial spokoj

--
gazebo

22. Data: 2020-11-05 10:09:24

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.11.2020 o 17:40, gazebo pisze:

> zaraz zaraz, to oni cie przymuszaja zebys bral te leki? no to nie
> wiedzialem, a moze idz do ogrodka, do lasu, pozbieraj sobie co ci
> trzeba i bedziesz mial spokoj

Przymuszają do zakupów za pomocą recepty.  I daj sobie spokój z tymi
radami.

23. Data: 2020-11-05 11:15:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.11.2020 o 10:09, trybun pisze:

> Przymuszają do zakupów za pomocą recepty.

A co Ci zrobią, jeśli nie wykupisz?

Ewa

24. Data: 2020-11-05 19:02:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/11/2020 o 10:15, FEniks pisze:

> A co Ci zrobią, jeśli nie wykupisz?
>
> Ewa

bedzie musial odpisywac na moje posty :] dobry wieczor, chociaz szlag
trafil mi instalacje elektryczna w domu, ani obiadu, ani kawy o poranku,
co tam recepty, jesc nie musze, ale kawa? pojade pozniej do pracy jak
Greggsa otworza

--
gazebo

25. Data: 2020-11-05 20:32:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.11.2020 o 19:02, gazebo pisze:

> bedzie musial odpisywac na moje posty :] dobry wieczor, chociaz szlag
> trafil mi instalacje elektryczna w domu, ani obiadu, ani kawy o
> poranku, co tam recepty, jesc nie musze, ale kawa?

Kawa o tej porze?

> pojade pozniej do pracy jak Greggsa otworza

To nie zamknęli u Was jeszcze wszystkiego? U nas już się kawy tak łatwo
nie napijesz poza domem.

Ewa

26. Data: 2020-11-08 13:31:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/11/2020 o 19:32, FEniks pisze:

> Kawa o tej porze?

na irish coffee zawsze jest czas

> To nie zamknęli u Was jeszcze wszystkiego? U nas już się kawy tak łatwo
> nie napijesz poza domem.
>
> Ewa

piaty dzien lockdownu, spacer, sklepy, not essential, otwarte, Greggs
otwarty, to male miasteczko, demonstracji nie widac chociaz zdaza mi
slyszec o jakichs mandatach, no ale jak ktos idzie kupic samochod a
potem go rozwala trzy godziny pozniej to raczej trudno sie dziwic, to
nie Londyn

--
gazebo

27. Data: 2020-11-26 09:50:46

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.11.2020 o 11:15, FEniks pisze:

> A co Ci zrobią, jeśli nie wykupisz?
>
> Ewa

Dobre pytanie - co zrobi (może zrobić) lekarz gdy dowie się że pacjent
nie bierze leków które mu przepisał..

28. Data: 2020-11-27 17:14:52

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/11/2020 o 08:50, trybun pisze:

> Dobre pytanie - co zrobi (może zrobić) lekarz gdy dowie się że pacjent
> nie bierze leków które mu przepisał..

a to dobre jest, poczekasz w kolejce dwa miesiace na inna

--
gazebo

29. Data: 2020-11-29 11:14:07

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.11.2020 o 17:14, gazebo pisze:

> a to dobre jest, poczekasz w kolejce dwa miesiace na inna

Osobiście nie widzę żadnego sensu w ustawianiu się w kolejki do lekarza
po recepty, zwłaszcza na choroby przewlekłe.

30. Data: 2020-11-29 13:28:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/11/2020 o 10:14, trybun pisze:

> Osobiście nie widzę żadnego sensu w ustawianiu się w kolejki do lekarza
> po recepty, zwłaszcza na choroby przewlekłe.

osobiscie zgadzam sie z toba

--
gazebo

Moja chata z kraja