Smak Bulgarii rakija + Szopska

1. Data: 2004-09-22 21:42:42

Temat: Smak Bulgarii rakija + Szopska
Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Wie ktoś czy wogóle a jeśli tak to gdzie możńa dostać w Polsce ser do
sałatki szopskiej Sirene ewentualnie Solan??
Często zastępuje się go fetą iale to nie ten smak. Myślałem, że jest nie do
dostania w Polsce ale dziś jadłem w knajpie bulgarskiej z prawdziwym
bulgarskim serem niestety nie chcieli mi zdradzić ską mają
Podobne pytanie mam odnośnie rakiji kiedyś można ją było dostać w sklepie z
winami na rogu marszałkowskiej i jerozolimskich (w Warszawie) w budynku
cepeli ale teraz nawet tam nie ma.
Ewentualnie może ma ktoś przepis na upędzenie tego bimbru??

1. Data: 2004-09-23 05:11:03

Temat: Re: Smak Bulgarii rakija + Szopska
Od: emati <e...@w...pl.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alko napisał:

> [...]
> cepeli ale teraz nawet tam nie ma.
> Ewentualnie może ma ktoś przepis na upędzenie tego bimbru??

o solan to pytaj w hipermarketach :-(
ja ostatnio kupiłem w realu (w kielcach)

1. Data: 2004-09-23 06:34:03

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emati" <e...@w...pl.no.spam> napisał w wiadomości

> o solan to pytaj w hipermarketach :-(
> ja ostatnio kupiłem w realu (w kielcach)

bomba
ja szukałem w gean i Auchan nie było ale w tej sytuacji ciachnę do REALa

1. Data: 2004-09-23 18:48:09

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bomba
> ja szukałem w gean i Auchan nie było ale w tej sytuacji ciachnę do REALa

obawiam sie, ze to nie jest solan
moj znajomy rodowity Bulgar nie znalazal w naszej pieknej kranie ich solana,
zawsze to jakas marna podroba
Ewa

1. Data: 2004-09-23 19:55:48

Od: emati <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa napisał:

> obawiam sie, ze to nie jest solan
> moj znajomy rodowity Bulgar nie znalazal w naszej pieknej kranie ich solana,
> zawsze to jakas marna podroba
> Ewa

ja bym jednak sie upierał z e to solan. Smak ten sam.

1. Data: 2004-09-23 20:05:34

Od: "dzudzu" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emati" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> ja bym jednak sie upierał z e to solan. Smak ten sam.
Są potrawy, co tylko smakują w krajach ich powstania.
Zaden solan ,bazylie itede nie są w stanie smakować tak ja np. w Bułgarii
dzudzu

1. Data: 2004-09-23 21:29:08

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <E...@e...pl> napisał w wiadomości

> obawiam sie, ze to nie jest solan
> moj znajomy rodowity Bulgar nie znalazal w naszej pieknej kranie ich
solana,
> zawsze to jakas marna podroba
> Ewa

tamten ser nazywa się sirene i najbliższy w smaku jest do tego solan
(którego też de facto nie ma nigdzie (objechałem dziś z 5 supermarketów))
Sierene zwykle zastępuje się fetą ale nawet prawdziwa grecka feta jest
daleko od sirene najbliżej w smaku jest do solana

1. Data: 2004-09-24 18:42:44

Od: Ar0Man <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alko napisał:

> Podobne pytanie mam odnośnie rakiji kiedyś można ją było dostać w sklepie z
> winami na rogu marszałkowskiej i jerozolimskich (w Warszawie) w budynku
> cepeli ale teraz nawet tam nie ma.

A w Krakowie????

pozdr.
aroman

1. Data: 2004-09-25 05:34:42

Od: "juras" <j...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alko" <w...@s...na-ryj.org> napisał w wiadomości
> Ewentualnie może ma ktoś przepis na upędzenie tego bimbru??

Normalnie chyba ,1410 i masz
jursa

1. Data: 2004-09-25 09:06:02

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora