Smażenie ryby- Quiz bez klucza odpowiedzi

11. Data: 2008-06-02 13:26:47

Temat: Re: Smażenie ryby- Quiz bez klucza odpowiedzi
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:g20b73$dch$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Kiedy ja mam słabość do świrów ;-).

To uzasadnia aktywne uczestnictwo w pewnych kręgach dyskusyjnych ;-)

Qra

12. Data: 2008-06-02 16:08:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> To uzasadnia aktywne uczestnictwo w pewnych kręgach dyskusyjnych ;-)

Zaczaiłaś się tam pod innym nickiem?

Ewa

13. Data: 2008-06-03 21:32:45

Od: "Hania" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaleznie od upodoban... B lub C

Całkiem nieźle wychodzi panierowanie tylko w mące ziemniaczanej. I to
dotyczy także filetów z kurczaka i schaboszczaków.
Pozdrawiam Hania

14. Data: 2008-06-03 21:43:45

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> D + C

Z tym bym dyskutowała. Masło ma stosunkowo niską temperaturę , powyżej
kturej pali się na patelni. Z kolei ryba , mimo, że z supermarketu , zawsze
może mieć wągra tasiemca, więc wolała bym , by temperatura smażenia była
bezpiecznie wysoka.

> Filet kroic w dzwonka??? hmm interesujaca propozycja :-)
Dlaczego się śmiejesz, jeśłi filet jest bez skury, jest go wtedy
zdecydowanie łatwiej usmażyć, a i na patelni więcej się zmieści. Nie każda
ryba jest wielkości śledzia , czy flądry.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

15. Data: 2008-06-04 09:33:58

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
>>> 1. Na jakim tłuszczu?
>>> A. smalec
>>> B. olej (jaki?)
>>> C. Masło
>>> D. Oliwa z oliwek

> [...]
> kturej pali się na patelni. Z kolei ryba , mimo, że z supermarketu ,
> zawsze może mieć wągra tasiemca, więc wolała bym , by temperatura smażenia

Dla tego nie daje sie samego masla a oliwe (najpierw rozgrzewasz), pozniej
dodajesz maslo. dzieki oliwie podnosisz temperature smazenia. A dzieki maslu
dodajesz smaku. Jesli nadal masz atpliwosci - dodasz masla klarowanego i
tyle.
Inna sprawa "... ktÓrej..." sie pisze

>>> 6. Kroić
>>> A. na tzw dzwonki
>>> B. w kostkę (jak gulasz)

> Dlaczego się śmiejesz, jeśłi filet jest bez skury, jest go wtedy
> zdecydowanie łatwiej usmażyć, a i na patelni więcej się zmieści. Nie każda
> ryba jest wielkości śledzia , czy flądry.

Nadal nie widze sensu krojenia FILETU w dzwonka...
Jesli w dzwonka to nie filet a wypatroszona rybe (nawet po uzunieciu "skÓry"

> (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.
> reforma.ortografi.w.interia.pl
Ortografia (z gr. ????- ortho- = "poprawny" i ?????? -grafos = "piszący")
inaczej pisownia - zbiór zasad i norm regulujących sposób zapisu słów danego
języka za pomocą liter alfabetu lub innych symboli. W skład zasad
ortograficznych wchodzą również zasady dot. interpunkcji, natomiast
typografia jest osobnym zagadnieniem.

16. Data: 2008-06-04 19:42:18

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ortografia (z gr. ????- ortho- = "poprawny" i ?????? -grafos = "piszący")
Poprawny względem czego ? Zasad zgodności z alfabetem (dźwięk-znak)?
Słownika ? Uhwał RJP ?
Zasad kture nauczane były w szkole gdy ma się 6- 7 lat?
Zasad z XIX wieku? Zasad z pszed reformy lat 30 XX wieku?...

17. Data: 2008-06-04 22:10:31

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Jun 2008 21:42:18 +0200, Stokrotka napisał(a):

> [...]
> Zasad kture nauczane były w szkole gdy ma się 6- 7 lat?
> Zasad z XIX wieku? Zasad z pszed reformy lat 30 XX wieku?...

Wiesz co, to ja sobie swoja ortografię stworzę i pytam, czy fbejeij ref
78rev revrjby jdehfrj ejnfjiii fjei7t&^^T&&*&?
No, to mi odpowiedz teraz na moje pytanie...
:-)
Może wreszcie zrozumiesz idiotyzm tego, co robisz z polską ortografią.
Ortografia musi obowiązywac każdego i każdego ta sama, aby w ogóle móc się
porozumieć.

18. Data: 2008-06-05 06:35:42

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> Może wreszcie zrozumiesz idiotyzm tego, co robisz z polską ortografią.
> Ortografia musi obowiązywac każdego i każdego ta sama, aby w ogóle móc się

Żeby tylko...
Polak, gdy się zastanowi może zrozumie, ale szyd - szyda piszącego z taką
ortografią już nie...
Pogarda do języka polskiego nie przepełniała wszystkich parchaczy - jest
wielu wybitnych ludzi tego pochodzenia znamienitych językoznawców, ale też i
twórców. Powzorujcie się na nich, nie przyniesie to wam wstydu, w
przeciwieństwie do ignorowania języka tubylców, prawdziwych z definicji
gospodarzy tego kraju.

19. Data: 2008-06-05 11:14:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zasad kture nauczane były w szkole gdy ma się 6- 7 lat?
> Zasad z XIX wieku? Zasad z pszed reformy lat 30 XX wieku?...

To po co pytasz, jak rybę smażyć? Ustal sobie własne reguły przyrządzania
ryby smażonej :-P

Qra

20. Data: 2008-06-05 13:09:10

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> To po co pytasz, jak rybę smażyć? Ustal sobie własne reguły
> przyrządzania ryby smażonej :-P

A kto w ogole ustalil, ze rybe trzeba smazyc? ;)
Niech sobie sama metode wymysli.

th

Czy nikt tu już nie gotuje???
Kurczak po murzynsku