Sniadanko

1. Data: 2000-10-20 17:35:49

Temat: Sniadanko
Od: "XXL" <X...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Co jedza grupowicze na sniadanka? My mamy rozne fazy, ale ostatnio wszystko
mi sie nudzi, kanapki - nie, to samo platki, jajecznice itp. Moze Wasze menu
sniadaniowe jest ciekawsze. No i oczywiscie, zeby nie zajmowalo mnostwa
czasu (bo wiecie jak to sie rano chetnie wstaje, a szczegolnie jesienia ;-)

Pozdrowienia
Sylwia (ktora bez sniadania nie jest w stanie zaczac dnia)

1. Data: 2000-10-20 17:47:21

Temat: Re: Sniadanko
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia
A może tak?
Do picia pyszna Lavazza z ekspresu z mleczkiem...
I do tego trzy plastry białego sera z miodem
(koniecznie spadziowym) i kromeczka pieczywa z masełkiem...
...mniam...
Pozdruffka
Joanna

1. Data: 2000-10-20 21:21:02

Od: s...@b...nih.gov (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Pozdrowienia
>Sylwia (ktora bez sniadania nie jest w stanie zaczac dnia)

Wiem, ze kanapki to nie to, co rankiem jadloby sie najchetniej, ale co
powiesz na swiezutko upieczony chlebek, taki pachnacy i parujacy (prosto z
maszynki do chlebka, chyba ze masz tuz obok dobra piekarnie), i swieze
maselko, oraz dzemik/miodek (ja nie lubie miodku, ale w opinii mojej mamy
taki zestaw jest najlepszy)..Mniam..Trzeba tylko uwazac, bo latwo jest taki
chlebek zjesc caly, i wtedy nie zostaje nic na kanapki na drugie sniadanie..;-)

Agnieszka
--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-10-20 21:38:51

Temat: Odp: Sniadanko
Od: "Dominik Kruszyński" <d...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam herbatke darjeeling z pierwszego zbioru (doskonale stawia na nogi
swoim swiezym niezbyt fermentowanym aromatem) do tego naturalnie mozarella
(ale wiecie - taka z torebki z serwatka --> Galbani jest OK). Kroje ja w
plasterki i klade na obrane ze skorki pomidory z odrobina cebuli (no chyba
ze ktos planuje do nikogo sie nie odzyweac - wtedy mozna z cebula poszalec).
Wszystko polewam oliwa z oliwek. A! Oczywiscie sol i pieprz na pomidory POD
plasterki sera! Z tostami jest wysmieniciwe! I tyle. Mozna zaczac kolejny
wpsanialy dzien :)

Pozdrawiam

Dominik Kruszyński

Użytkownik XXL <X...@a...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8spvjd$eg8$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2000-10-21 06:31:56

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

> Joasiu - z kawą trafiłaś w sedno. A do kawy ja najbardziej lubię słodkie
bułeczki z ciasta francuskiego pochodzenia Fleury Michon - w Polsce, a na
wakacjach (Francja, Włochy) "brioszki" i "krłasanty". Najlepiej z dżemem
morelkowym... O rany... Rozmarzyłam się...
Agni eS

1. Data: 2000-10-21 06:36:31

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

O rety, "caprese" na śniadanie??? Ja po takim początku dnia pomyślałabym, że
jest co najmniej druga po południu ! No i ta cebulka z rana. Musisz mieć
niezłą wątróbkę. Osobiście uwielbiam cebulę, ale tak od rana ???
Agni eS

1. Data: 2000-10-21 10:32:38

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Kruszyński" <d...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
> (ale wiecie - taka z torebki z serwatka --> Galbani jest OK). Kroje ja w
> plasterki i klade na obrane ze skorki pomidory z odrobina cebuli

Hmm... No prawie mniam... ale zamiast cebulki należy wziąć listki świeżej
bazylii... i po co sól? i pieprz?... Wsmakujmy się w naturalny smak
Italii...
Hmm... Tylko nie na śniadanie... chociaż to jest zawsze mniam... ale na
elegancką przystawkę na każdą okazję...
Pozdruffka

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-10-21 16:00:30

Od: w...@p...onet.pl (onet) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wakacjach (Francja, Włochy) "brioszki" i "krłasanty". Najlepiej z dżemem
> morelkowym... O rany... Rozmarzyłam się...

tarasie / 8ma rano 25 C./ z np. bagietka i pasta z krabow lub krewetek. Moze
byc oczywiscie kawior, ale nie chcialem draznic.
Witeqq

1. Data: 2000-10-22 04:28:06

Od: "katarzyna" <K...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

onet wrote in message <003501c03b78$0a4b5f80$d1df4cd5@adam>...
>tarasie / 8ma rano 25 C./ z np. bagietka i pasta z krabow lub krewetek.
Moze
>byc oczywiscie kawior, ale nie chcialem draznic.<

e tam, wprawdzie kawioru, krewetek i krabow nie jadam, ale jak juz mialabym
to robic to napewno nie z kawka, tylko z szampanem.
katarzyna

1. Data: 2000-10-22 07:05:09

Od: w...@p...onet.pl (onet) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> katarzyna
>
> ale wtedy to juz nie sniadanie a dobrze zapowiadajaca sie kolacja , czego
wszyskim zycze
Witeqq

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

poezja, czyli grzybowa...
archiwum na onecie
Szukam przepisów na potrawy hiszpańskie i meksykańskie !
Cos dla gosci
do Wojmata o tofu