Soczewki wewnątrzgałkowe?

11. Data: 2003-03-03 18:56:36

Temat: Re: Soczewki wewnątrzgałkowe?
Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasnie jak sie usuwa podczas zacmy to co sie wklada w miejsce starej??
> --
> \/\/ I S E |\/| A N

No, wlasnie taka soczewke-proteze. Ale posiadam jedynie powierzchowna wiedze
na ten temat.

/havelock

12. Data: 2003-03-03 20:44:31

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@b...wp.pl> napisał w wiadomości

> No tak, ale gadamy o zwyklej krotkowzrocznosci. Jak ma zdrowa soczewke to
> przeciez nikt jej nie tknie, przeciez to by bylo zero akomodacji. Wlasnie
> jak sie usuwa podczas zacmy to co sie wklada w miejsce starej??
> \/\/ I S E |\/| A N
> #GG: 3226283

Mozna wykonac 2 metody :
1/. usunac zdrowa soczewke z oka i wszczepic sztuczna - niestety kosztem
utraty akomodacji.
2/. wszczepic sztuczna soczewke do oka nie usuwajac wlasnej zdrowej - metoda
korekcyjna, coraz bardziej sie rozwijajaca. Minus: niekiedy dochodzi do
metnienia zdrowej soczewki, ktora po czasie trzeba usunac - ale....tych
metnien wraz z coraz lepsza technika zabiegu jest coraz mniej.

casus

13. Data: 2003-03-05 20:23:15

Od: zuko / Shark von Cygnus <shark maupa post.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Mar 2003 21:44:31 +0100, "casus" <c...@g...pl> wrote:

>1/. usunac zdrowa soczewke z oka i wszczepic sztuczna - niestety kosztem
>utraty akomodacji.

Co to jest akomodacja?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl

"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."

14. Data: 2003-03-05 20:39:57

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest akomodacja?
>
> --
> zuko / Shark von Cygnus

proponuje poszukac w sieci - jest duzo o tym - mnie sie nie chce cytowac
calych definicji :-))))))))

pozdrawiam

casus

Poprawa stanu zdrowia przed smiercią
Cholesterol
Proszę o jakiekolwiek info o tabletkach antykoncepcyjnych Novynette??
Poszukuje kontaku w calej polsce z chorymi...
Dysplazja włóknista podstawy czaszki.