Re: Sól do akcji zima. Można ją używać w kuchni?

From: "jangr" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Sól do akcji zima. Można ją używać w kuchni?
Date: Mon, 2 Feb 2009 15:14:38 +0100

Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości
news:gm46i3$iu3$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> widziałem niedawno w carrefoure na promocji wiaderko soli drogowej 5 kg za
> 7,99 zł, więc bardziej opłaca się kupować zwykłą do posypywania drogi a
> nie odwrotnie

Przecież tu nie chodzi o cenę, ale o mikroelementy. Obecnie kupuję sól
atlantycką (z ww powodu).
Obawiam się, że sól spożywcza, to jest czyste NaCl. A wszystkie
mikroelementy są wycinane.
Uważam, że człowiek (i nie tylko człowiek) potrzebuje całej gamy związków,
które w soli są siłą rzeczy w minimalnych ilościach, bo przecież solimy
niezbyt dużo.
jangr