Solidarność kobiet.

141. Data: 2012-09-23 23:20:28

Temat: Re: Solidarność kobiet.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Sep 2012 13:45:36 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> Powyżej wypisujesz takie swoje koślawe spostrzeżenia, zresztą to dla
> ciebie cecha typowa, przedstawiać mężczyzn jak trawe na wietrze.

Albo jak worki ziemniaków - do zabrania lub do oddania...
(by XL)

142. Data: 2012-09-23 23:32:55

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 01:15, Ikselka pisze:

> "A gdy się czasem w życiu uda
> kobiecie z przeszłością, mężczyźnie po przejściach,
> kąt wynajmują gdzieś u ludzi
> i łapią, i łapią trochę szczęścia."

PO. Nie w trakcie porzucania rodziny.
I - wbrew pozorom - mam święte prawo tak pisać.

143. Data: 2012-09-23 23:37:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Sep 2012 23:43:48 +0200, Aicha napisał(a):

> TO:
> http://fakty.tvn24.pl/fakty-po-faktach,176742.html (od 15 minuty)
> http://chinaski.salon24.pl/322766,zenua-m-richardson
-c-d-popis-chamstwa-klamstwa-i-obludy
> nazywasz objawami inteligencji?

Tak, Danutę Hubner zaliczam do Pięknych. Chyba ze chodzi Ci o Tuska w tle,
z ogniem w oczach rozwijającego spłachetkę flagi unijnej? Bo jeśli Ci
chodzi o M.R., to wybacz, też chętnie kupię mieszkanie w Unii. Jak tylko
wygram w Totka, oczywiście. Ty nie??? - zawistna obłudnico...
:-]

(by XL)

144. Data: 2012-09-23 23:39:51

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 01:22, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Albo jak worki ziemniaków - do zabrania lub do oddania...
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Teraz już nie ma chwastów i nie muszę zapamiętywać posty, ale te
wcześniejsze niedogodności też dały pozytywy, zapamiętując posty i
czytając następne, wychodzi pewna stała linia charakteru i niezbyt
różowo mi się Medea prezentuje. Najtrudniej jest scharakteryzować

145. Data: 2012-09-23 23:42:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Sep 2012 01:32:55 +0200, Aicha napisał(a):

> PO. Nie w trakcie porzucania rodziny.
> I - wbrew pozorom - mam święte prawo tak pisać.

Bo ponieważ rozpadł Ci się związek? Tylko dlatego? - za mało.
(by XL)

146. Data: 2012-09-23 23:43:09

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 01:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.

Ależ ja jestem spokojny, za to złośliwości M., które nawaliła jak z
karabinu ,o spokoju raczej nie świadczą.

147. Data: 2012-09-23 23:45:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Sep 2012 16:39:51 -0700 (PDT), Andromeda napisał(a):

> [...]
> różowo mi się Medea prezentuje. Najtrudniej jest scharakteryzować
> Kiwiko, bo ona dużo pisze w sposób -hi,hi- tak to ponad moje siły.:)

Tak, to hi hi" jest też ponad moje :-D
(by XL)

148. Data: 2012-09-23 23:48:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Sep 2012 01:55:27 +0200, kali napisał(a):

> to naprawdę gigant intelektu - jak dopiero
> po 4 dzieci zorientował się, że to nie ta kobieta :)))))

Może to (ż)ona się zorientowała że to nie ten mężczyzna i przestała być
miła?
:->
(by XL)

149. Data: 2012-09-23 23:55:27

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, chyba medea tak myśli. czyli bardzo malutko...

to naprawdę gigant intelektu - jak dopiero
po 4 dzieci zorientował się, że to nie ta kobieta :)))))

http://www.youtube.com/watch?v=bzg9mICO74E&feature=p
layer_detailpage

150. Data: 2012-09-24 00:10:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 01:42, Ikselka pisze:

> Bo ponieważ rozpadł Ci się związek? Tylko dlatego? - za mało.

Alesz wcalesz nie.
Bo nigdy nikomu związku nie rozbiłam :>

W zdrowym...
Czarna seria ;)