Re: Sorry, taki mamy klimat

Data: 2014-01-26 02:39:26
Temat: Re: Sorry, taki mamy klimat
Od: "Fazi" <F...@m...com>

news:lc1ev2$bq$1@dont-email.me...

> To chyba nie jest grupa na ten temat... Ale poczytaj sobie tutaj:
> http://en.wikipedia.org/wiki/Thorium-based_nuclear_p
ower

Trollujesz na wielu grupach więc czemu nie tu?....
Przeczytałeś swojego linka? A może więcej?
...According to an opinion piece (not peer-reviewed) by a group of
scientists
at the Georgia Institute of Technology, considering its overall potential,
thorium-based power "can mean a 1000+ year solution or a quality low-carbon
bridge
to truly sustainable energy sources solving a huge portion of mankind's
negative environmental impact."...
Badania trwają, podobnie jest z fuzją itd. Idealna opcja na dziś, dla Polski
szczególnie :)
A kompa i tv chcesz mieć, i ciepełko, i....
No i te przykłady; gdzie to działa praktycznie, jakoś nie mogę trafić...
No ale te spiski militarne...hamują postęp jak nic ;)