Sos cytrynowy

1. Data: 2006-05-02 17:33:08

Temat: Sos cytrynowy
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ma ktoś przepis na sos cytrynowy.
Ten sos potrzebny mi jest do deseru na zimno. Słodko-śmietankowy smak
deseru chcę przełamać słodko-kwaśnym smakiem sosu cytrynowego.
Pozdrawiam
BoBig

2. Data: 2006-05-03 09:09:40

Temat: Re: Sos cytrynowy
Od: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Witam,
> Czy ma ktoś przepis na sos cytrynowy.

Ja robie tak, ze do szklanki wyciskam odpowiednia ilosc soku z cytryny
w zaleznosci ile chce uzyskac na koncu (np. z 1 calej), mieszam go z
kilkoma lyzeczkami cukru pudru tak aby nieco zgestnial i dla aromatu
dodaje kilka kropel aromatu cytrynowego.

Pozdrawiam smacznie. Tomek.

3. Data: 2006-05-08 10:51:55

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Kałużny" <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:4458735a$1@news.vogel.pl...

To nie sos, jeno lukier cytrynowy:P

Pozdrawiam,
Akulka