Sośnica.

31. Data: 2004-07-31 21:35:48

Temat: Re: Sośnica.
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:cegpim$29r$2@nemesis.news.tpi.pl...

> Ale miałabyś problem z kupnem. Żółtoigielną widziałam w mateczniku
> szkółkarza w otoczeniu innych rzadkich form, na pewno jej nie rozmnaża.
Może
> Bogusław ma?

Domyslam się, że byłby problemy :)) A z ciekawości czy ona ma igły żółte
przez cały sezon czy nie?

Pozdrawiam
Kaśka

32. Data: 2004-08-01 07:57:30

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
| Może
|
| Domyslam się, że byłby problemy :)) A z ciekawości czy ona ma igły żółte

Nie wiem, oglądałam wiosną, więc to mało miarodajne. Choć moja sosna
'Wintergold' właśnie dwa tygodnie temu zaczęła zmieniać kolor;-)

Pozdrawiam, Basia.

33. Data: 2004-08-01 20:52:15

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ale miałabyś problem z kupnem. Żółtoigielną widziałam w mateczniku
> szkółkarza w otoczeniu innych rzadkich form, na pewno jej nie rozmnaża.

W latach 2000-2004 nie miał:-)))

Ja miałem, ale posadzona w lesie w donicy (mam jakieś 5 arów lasku
sosnowego, przedwojennego wiekiem) mimo kilku godzin słońca na dobę,
zzieleniała i rosła jak kret z nosa:-)
Przesadzona do gruntu w miejsce otwarte - natychmiast przemarzła - a ja
zostałem wyleczony z żółtej sośnicy:-)

Pozdrawiam
p...@r...pl

wiśnia