róże bez liści

1. Data: 2004-07-25 17:36:51

Temat: róże bez liści
Od: "yolca" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Moje róże w ogrodzie zrzuciły wszystkie liście. Kwitną, ale same kwiaty bez
liści wyglądają paskudnie. Co mogę zrobić?

2. Data: 2004-07-25 18:15:18

Temat: Re: róże bez liści
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Moje róże w ogrodzie zrzuciły wszystkie liście. Kwitną, ale same kwiaty bez
>liści wyglądają paskudnie.
:)))))))
kolce tez pogubily
?
>Co mogę zrobić?
:)
od czasu do czasu podlewac
z raz w tygodniu choc
:))))))
z pozdrowieniam i i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2004-07-25 18:34:43

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>

> od czasu do czasu podlewac
> z raz w tygodniu choc
> :))))))

A jeśli rosną na samym piachu to i podlewanie im nie pomoze, i tak w
końcu wypadną.
--
Pozdrawiam, Jerzy

4. Data: 2004-07-25 18:58:30

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości

> A jeśli rosną na samym piachu to i podlewanie im nie pomoze, i tak w
> końcu wypadną.
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

A ja myślę że tu jest inna przyczyna. Moje roże też zrzuciły liście tyle
że ja wiem dlaczego. Odrzuciły chore liście na czarną plamistość liści.
Wygląda to koszmarnie ale widzę że oczka są zdrowe i w tym roku piwnny
jeszcze wypuścić zdrowe następne. Nie sądzę żeby zakwitły bo to jednak duży
wydatek sił witalnych dla utworenia liści i jeszcze kwiatów, ale wiem że
krzewów nie stracę ...
Przyjżyj się dokładnie swoim, może też trawi je jakieś choróbsko ???

Serdecznie Miłka

5. Data: 2004-07-25 20:25:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miłka napisał:

> [...]
> wydatek sił witalnych dla utworenia liści i jeszcze kwiatów, ale wiem że

A jakie ro róże?
Podrzuć im Miłko zdrowo kompostu, powinny zakwitnąć:-)

Pamiętaj żeby zbierać i palić chore liscie.

Pozdrawiam
Marta

6. Data: 2004-07-26 14:37:39

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie ro róże?
> Podrzuć im Miłko zdrowo kompostu, powinny zakwitnąć:-)
>
> Pamiętaj żeby zbierać i palić chore liscie.
>
> Pozdrawiam
> Marta

Są to róże pienne, jakiejś pośledniejszej szlachetności. Przez jakiś
czas było bardzo wietrznie i ustawiłam je w zacisznym miejscu aby ich wiatr
nie połamał i nie turlał. I tak o nich zapomniałam bo co z oczu to i z
głowy. I tak oto sobie stały w zacisznym miejscu aż nadeszły wilgotne upały
i załatwiłam je doszczętnie. Ale widzę że same się ratują, muszę tylko
poobcinać im zalążki owoców i myślę że jeszcze zakwitną drugi raz przed
jesienią :-)

Serdecznie Miłka

7. Data: 2004-07-26 21:14:45

Od: "yolca" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>    Serdecznie Miłka
> ale moje roze kwitna ladnie,ale nie maja nic na lodygach. Podlewane sa
automatycznie

8. Data: 2004-08-25 08:53:57

Od: "mily" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości news:ce0vtv$jq3
$...@a...news.tpi.pl...

>    Przyjżyj się dokładnie swoim, może też trawi je jakieś choróbsko ???

lepiej się przyjrzyj.

:)

jmily

Jak pozxbyć się os ?