Zosi dziekujemy za suma

1. Data: 2004-07-25 06:45:39

Temat: Zosi dziekujemy za suma
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj z Majka spedzilysmy dzien w szkolce pod Gorzowem, po buszowaniu
wsrod rozmaitych roslinek zajechalysmy do Zosi. Uraczyla nas przepysznym
sumem - dzieki Zosiu za mile popoludnie z Toba i z Twoimi roslinami.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

2. Data: 2004-07-25 08:40:34

Temat: Re: Zosi dziekujemy za suma
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> Wczoraj z Majka spedzilysmy dzien w szkolce pod Gorzowem, po buszowaniu
> wsrod rozmaitych roslinek zajechalysmy do Zosi. Uraczyla nas przepysznym
> sumem - dzieki Zosiu za mile popoludnie z Toba i z Twoimi roslinami.

Pochwalcie się co kupiłyście w tej szkółce :))

Pozdrawiam
Kaśka

3. Data: 2004-07-25 08:57:55

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Pochwalcie się co kupiłyście w tej szkółce :))
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

Oj nakupiły, nakupiły. Cały bagażnik a i tylne siedzenia
też zawalone. Ale o szczegółach niech dziewczyny
same opowiedzą, nie będę im odbierać tej przyjemności.
Nabytki bardzo ciekawe.
Pozdrawiam - Zosia

4. Data: 2004-07-25 19:53:48

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zosia napisał(a) w wiadomości: ...
>"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomo?ci
>>
>Oj nakupiły, nakupiły. Cały bagażnik a i tylne siedzenia
>też zawalone. Ale o szczegółach niech dziewczyny
>same opowiedz?, nie będę im odbierać tej przyjemno?ci.
>Nabytki bardzo ciekawe.

Miedzy innymi piekna bylice o zielono zolytch lisciach, iryski cristata,
anemonelle o niewiadomym kolorze, dzwonki "Maine Blyth" i chamissonis i
jeszcze czosneczkowaty, fiolka, rozowe epimedium, geranium renardii,
primule x forsteri - ja niewiele, Majka zdecydowanie wiecej :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

5. Data: 2004-07-25 20:00:40

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> writes:

> primule x forsteri

Zapisz mnie w kolejce po nasiona (lub sadzonkę) w przyszłości, proszę
:-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna w Nepalu
Osadzony raz został na palu.

6. Data: 2004-07-25 20:32:05

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Sapijaszko napisał(a) w wiadomości: ...

>Zapisz mnie w kolejce po nasiona (lub sadzonkę) w przyszło?ci, proszę
>:-)
Nie obiecuje, to taki drobiazg, przywiozlam jedna dla Kasi, moze jej sie
uda to malenstwo rozmnozyc :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

7. Data: 2004-07-25 20:37:20

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie obiecuje, to taki drobiazg, przywiozlam jedna dla Kasi, moze jej sie
> uda to malenstwo rozmnozyc :-)

Przpraszam, ale czy to o mnie chodzi? :))

Pozdrawia zaintrygowana
Kaśka

8. Data: 2004-07-25 20:37:29

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> writes:

> Nie obiecuje, to taki drobiazg, przywiozlam jedna dla Kasi, moze jej
> sie uda to malenstwo rozmnozyc :-)

Aha, OK. Ona ostatnio coś mówiła, że jak u nas coś rośnie, to tak
jakby u niej :-). To ja odwrócę kota ogonem :-).

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien skosnooki policjant z Ulan Bator
Zawsze byl "cool" nie ważne co ludzie na to

9. Data: 2004-07-25 22:06:29

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał

> Miedzy innymi piekna bylice o zielono zolytch lisciach, iryski cristata,
> anemonelle o niewiadomym kolorze,

To ustawiam się w kolejce za Anemonellą!!!
Który jestem?

Pozdrawiam
p...@r...pl

10. Data: 2004-07-26 00:59:24

Od: "Wiesia Pawłowska" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> wrote in message
> Wczoraj z Majka spedzilysmy dzien w szkolce pod Gorzowem, po buszowaniu
> wsrod rozmaitych roslinek zajechalysmy do Zosi

Choroba, żeby gorzej nie powiedzieć!

Czuję się jakbym "zwołała" to spotkanie, a sama na nie nie bardzo mogłam
pojechać. Zosia wybaczyła (widzisz, Zosiu, 2.57 w nocy, a ja kończę
pisaninę).
Ale żałuję, jak nie wiem co :-(((

Pozdrawiam - i do zobaczenia pod koniec sierpnia

Wiesia

Potrzebne info
Kret wykopał odstraszacz :-(
pedraki