Zosi dziekujemy za suma

11. Data: 2004-07-26 06:59:48

Temat: Re: Zosi dziekujemy za suma
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał

> Wczoraj z Majka spedzilysmy dzien w szkolce pod Gorzowem, po buszowaniu
> wsrod rozmaitych roslinek zajechalysmy do Zosi. Uraczyla nas przepysznym
> sumem - dzieki Zosiu za mile popoludnie z Toba i z Twoimi roslinami.

Podłączam się z podziękowaniami.
Było super!

Majka

12. Data: 2004-07-26 07:20:30

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał

> Pochwalcie się co kupiłyście w tej szkółce :))

Tak dużo, że chyba nie wszystko pamiętam. Oczywiście spis został w domu, a
komputer w pracy ;-)) M.in.:
-Halesia, słonecznik wierzbolistny, miskant 'Gracilimus', rajgras, koriaria,
anenonella, dzwonki 'Meine Blythe" ('Samantha'?) i chamissonis, czosnek
górski i jakiś drobny niebieski, żółto-zielona bylica, przepiękny żywokost o
szeroko obrzeżonych żółtym wielkich liściach, niebieska zrostka, dereń
kanadyjski.

Miałam ochotę na więcej, ale Wiesia skutecznie zahamowała.
Mają tam różne ciekawostki, m.in. Styrax, wiązy o biało-zielonych liściach,
śnieguliczki o drobnych listkach obrzeżonych białym, biało-zielony kolcowój,
ze 30 różnych traw, śliczne owocujące dławisze, różne dziwne derenie,
brzózki o postrzępionych czy wąziutkich listkach, różne mikołajki i mnóstwo
innych, których nie spisałam, mimo, że specjalnie zabrałam zeszyt ;-)
Posadziłam dopiero połowę, a na resztę szukam miejsca. Chyba wejdę na
trawnik.
Pozdrawiam
Majka

13. Data: 2004-07-26 07:27:42

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@g...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Podłączam się z podziękowaniami.
> Było super!
>
> Majka

Cieszę się, że wycieczka Wam się udała.
Trzmielina i iryski już posadzone.
Akurat u nas pada więc mają się dobrze.
Pozdrawiam - Zosia

14. Data: 2004-07-26 09:00:30

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk napisała w wiadomości: ...

>Przpraszam, ale czy to o mnie chodzi? :))

Oczywiscie, ze o Ciebie, dzwonek tez bedzie na Ciebie czekal :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

15. Data: 2004-07-26 09:03:09

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał w wiadomości: ...

>Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał

>To ustawiam się w kolejce za Anemonell?!!!
>Który jestem?

Pierwszy, zaklepane :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

16. Data: 2004-07-26 11:55:13

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiscie, ze o Ciebie, dzwonek tez bedzie na Ciebie czekal :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Wiesiu, jesteś kochana :))))

Pozdrawiam
Kaśka