Spadam stąd

161. Data: 2010-04-11 18:00:38

Temat: Re: Spadam stąd
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Apr 2010 19:29:53 +0200, Chiron napisał(a):

> I nic nie ma tu do tego, co sobie kto w tych państwach myśli.
> Możesz wyściskać się z przyjaciółmi z Niemiec czy Rosji. Ba Oni mogą nawet u
> siebie zorganizować jakąś demonstrację propolską- czemu nie? A czy Ty wiesz,
> jak zachowają się z bronią w ręku w czasie wojny? I czy będą mieć w swoim
> kraju jakikolwiek wpływ na to, żeby do wojny nie dopuścić?

Ano właśnie. Jestem obecnie pełna wdzięczności dla wszystkich Rosjan, bo
ich zachowanie po katastrofie jest tak bardzo chwytające za serce i
niewątpliwie w tym momencie szczere - to przecież ludzie, zwykli ludzie,
którzy nic nie mają do powiedzenia w sprawach polityki i celów
obronno-wojennych swego państwa. Mogą jedynie w sytuacji przystąpienia ich
państwa do wojny/agresji, wiec kiedy następuje okazja do ludzkiego poczucia
bezkarności i bezhołowia w sytuacjach krytycznych, zamienić się w
gwałcicieli. Jak to zwykli ludzie...

162. Data: 2010-04-11 18:21:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> państwo niemieckie wraz z państwem rosyjskim chcą, żebyśmy byli co
> najwyżej strefą buforową- czyli kompletnie rozbrojonym, słabym
> gospodarczo terytorium pomiędzy nimi. I nic nie ma tu do tego, co sobie
> kto w tych państwach myśli. Możesz wyściskać się z przyjaciółmi z
> Niemiec czy Rosji. Ba Oni mogą nawet u siebie zorganizować jakąś
> demonstrację propolską- czemu nie? A czy Ty wiesz, jak zachowają się z
> bronią w ręku w czasie wojny? I czy będą mieć w swoim kraju jakikolwiek
> wpływ na to, żeby do wojny nie dopuścić?

A czy Ty wiesz, ze tylko dobra wola ludzi, te małe trybiki w wielkim
mechanizmie coś mogą zdziałać?
Jak Ty byś sie zachował, gdyby polski rząd zdecydowałby o inwazji na
inny kraj? Bagnet na broń?

--

Paulinka

163. Data: 2010-04-11 18:38:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> Jeżeli was świat nienawidzi, wiedzcie, że Mnie pierwej znienawidził.
> Gdybyście byli ze świata, świat by was kochał jako swoją własność.
> Ale ponieważ nie jesteście ze świata, bo Ja was wybrałem sobie
> ze świata, dlatego was świat nienawidzi...>>
>
> <<... Gdyby królestwo moje było z tego świata, słudzy moi biliby się,
> abym nie został wydany Żydom...>>
>
> <<... Zaprawdę, powiadam wam: Wszystko, co uczyniliście jednemu
> z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili...>>
>

> To także "bardzo chora, nienormalna i niebezpieczna ideologia"?

To ideologia miłości do ludzi _wszystkich_ . Tylko Ty czytasz to inaczej.

--

Paulinka

164. Data: 2010-04-11 18:44:42

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A czy Ty wiesz, ze tylko dobra wola ludzi, te małe trybiki w wielkim
> mechanizmie coś mogą zdziałać?
> Jak Ty byś sie zachował, gdyby polski rząd zdecydowałby o inwazji na
> inny kraj? Bagnet na broń?

Z pewnością zabijałby, rabował i gwałcił. ;>

Ewa

165. Data: 2010-04-11 19:03:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam to tak jak jest napisane.

Jezus nie nakazał miłości w równym stopniu do wszystkich ludzi.
Mówił o braciach i siostrach i jak należy ich kochać.
Mówił o nieprzyjaciołach i o tym, że ich także nalezy kochać.
Mówił też o odrzuceniu takich braci i sióstr, którzy grzeszą wobec
swych braci i sióstr, oraz nie są zdolni do refleksji i zmiany swego
nastawienia.

Mówił też o tym, co już ci cytowałem, ale ci przypomnę, bo wyraźnie
to lekceważysz i nie dociera to do ciebie (a warto imho abyś zwłaszcza
ty poświęciła chwilę nad zastanowieniem sie co to oznacza):
"... nie dawajcie psom tego, co święte, i nie rzucajcie swych pereł
przed świnie, by ich nie podeptały nogami, i obróciwszy się, was
nie poszarpały..."

Dzięki temu, że czynisz tak jak niepowinnaś, uczysz i przyzwyczajasz
"psy i świnie", że to co święte oraz "perły" należą im sie od każdego.
I później przychodzą one do innych z wywalonymi jęzorami i ociekające
śliną z pretensjami o to, że coś im się należy również od innych, którzy
również to mają, choć wcale nic im się od nich nie należy.

Notabene: kiedyś za tę swoją źle pojętą "chojność" i "miłosierdzie"
zapłacisz Paulina, niestety.
Pomyśl o tym - im wcześniej tym lepiej.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hpt5t6$mml$2@node2.news.atman.pl...

To ideologia miłości do ludzi _wszystkich_ . Tylko Ty czytasz to inaczej.

166. Data: 2010-04-11 19:07:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> Z pewno�ci� zabija�by, rabowa� i gwa�ci�. ;>
>
> Ewa
Przecież to czysta projekcja, on już swoją żądzą mordowania obecnie
łamie normy społeczne, zionąc fobiczną nienawiścią do wszystkiego
wokoło, drugi Beria. Mnie w głowie się nie mieści, że gdy te wszystkie
fobie mamy wytłumaczone jak też ich konsekwecję...jak też to, że
widzieliśmy co podobni robili w historii, takie bagno nadal się
odradza... nie jestem pewien, czy dla ulgi innych ludzi, po prostu nie
rozerwałbym tego śmiecia za kulosy, gdybym go spotkał. Chociaż cały
czas przychodzi mi taka myśl, aby dorwać Chirona i zawlec go na zakład
psychiatryczny.

167. Data: 2010-04-11 19:11:08

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
> również to mają, choć wcale nic im się od nich nie należy.
>
> Notabene: kiedyś za tę swoją źle pojętą "chojność" i "miłosierdzie"

Jezus umarł za nas wszystkich. Czy tego chcesz czy nie. Nie jesteś
teologiem, czytasz pod takim kątem jak Ci pasuje. Nie rozumiesz tego,
brakuje Ci i wiedzy i chęci zrozumienia.
Nowy Testament przeczytałam pierwszy raz wieku lat 10, często później do
niego wracałam i ciągle jest obecny w moim życiu. Stary Testament w
całości w wieku lat 19.

--

Paulinka

168. Data: 2010-04-11 19:29:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednemu z nas brakuje wiedzy i zrozumienia, ale z pewnością
nie mnie.

Znasz to:
"... Wy jesteście solą dla ziemi. Lecz jeśli sól utraci swój smak,
czymże ją posolić? Na nic się już nie przyda, chyba na wyrzucenie
i podeptanie przez ludzi.
Wy jesteście światłem świata. Nie może się ukryć miasto położone
na górze.
Nie zapala się też światła i nie stawia pod korcem, ale na świeczniku,
aby świeciło wszystkim, którzy są w domu..."

"... Nikt nie zapala światła i nie stawia go w ukryciu ani pod korcem,
lecz na świeczniku, aby jego blask widzieli ci, którzy wchodzą.
Światłem ciała jest twoje oko. Jeśli twoje oko jest zdrowe, całe
twoje ciało będzie w świetle. lecz jeśli jest chore, ciało twoje będzie
również w ciemności..."

To dlatego tak łatwo identyfikowano tych których wybrał Jezus
za czasów Nerona.

Sądzisz, że to słowa Hitlera z "Mein Kampf"?

Nie.
To słowa Jezusa.
Rozumiesz co oznaczają?

A znasz to:
"... A sąd polega na tym, że światło przyszło na świat, lecz ludzie bardziej
umiłowali ciemność aniżeli światło: bo złe były ich uczynki..."

Oznacza to, że niektórzy powołani odwrócili się od światłości.
Nie powinnaś ich traktować na równi ze swoimi braćmi i siostrami,
którzy nie odwrócili się od tego co zrobił i o czym nauczał Jezus.

Nie powinnaś mnie pouczać na podstawie swoich ślepych urojeń
i upodobania do stawiania światłości na równi z ciemnością. :)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hpt6dn$emn$1@node1.news.atman.pl...

169. Data: 2010-04-11 19:34:59

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]

> Nie powinnaś mnie pouczać na podstawie swoich ślepych urojeń
> i upodobania do stawiania światłości na równi z ciemnością. :)

Ja Cię nie pouczam, mi jest przykro, że tak prostych nauk Jezusa nie
rozumiesz.
Nie odnoszę się do poszczególnych fragmentów, bo zwyczajnie nie ma sensu.

--

Paulinka

170. Data: 2010-04-11 19:40:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętaj, że to TY zaczęłaś tę dyskusję.

Powinno być ci przykro, skoro pouczasz mnie w kwestiach,
których nie rozumiesz, bo nie dojrzałaś do ich zrozumienia.
A są to rzeczy których zrozumienie wymaga dokonania wyboru.

Ten wybór jescze przed tobą.
Niemniej nie pouczaj mnie, bo nie masz jak na razie zrozumienia
w tych sprawach, o których piszę.

Po prostu zachowaj wobec tego dystans, jeśli nie potrafisz
znieść niektórych informacji.
Tak jest lepiej.
Dla ciebie... i pewnie dla mnie też.

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hpt7qd$emn$3@node1.news.atman.pl...

Ja Cię nie pouczam, mi jest przykro, że tak prostych nauk Jezusa nie
rozumiesz.
Nie odnoszę się do poszczególnych fragmentów, bo zwyczajnie nie ma sensu.

LICENCJA...
NO !!!
Un feliz
Sadie :-)