Sadie :-)

1. Data: 2010-04-08 16:34:59

Temat: Sadie :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=TbjafuOVizs&feature=r
elated
Normalnie odlot :-)

2. Data: 2010-04-08 17:07:03

Temat: Re: Sadie :-)
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
news:r3njbsczym4x.1xox445imawfc$.dlg@40tude.net...
> http://www.youtube.com/watch?v=TbjafuOVizs&feature=r
elated
> Normalnie odlot :-)

Chcesz przez to powiedziec, ze juz tak potrafisz?
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

1. Znalezc czlowieka, z którym mozna porozmawiac nie wysluchujac banalów,
konowalów, idiotyzmów cwaniackich, lgarstw, falszywych zapewnien, tanich
sprosnosci lub specjalistycznych belkotów "fachowca", dla którego branzowe
wyksztalcenie plus umiejetnosc trzymania widelca jest cala jego kultura,
kogos bez plaskostopia mózgowego i bez lizusowskiej mentalnosci- to znalezc
skarb.
- Waldemar Lysiak

2. Jedyna godna rzecz na swiecie twórczosc. A szczyt twórczosci to tworzenie
siebie
Leopold Staff

3. Data: 2010-04-08 17:10:43

Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Apr 2010 18:34:59 +0200, Ikselka napisał(a):

> http://www.youtube.com/watch?v=TbjafuOVizs&feature=r
elated
> Normalnie odlot :-)

Ma faldowany brzuch, leeee.

4. Data: 2010-04-08 17:20:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Apr 2010 19:07:03 +0200, Chiron napisał(a):

> Uzytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
elated

> Chcesz przez to powiedziec, ze juz tak potrafisz?
> :-)

A gdzie tam! Nigdy tak nie będe potrafiła, daj spokój. No ale zbliżać się
do ideału każdy może, moje obie dziewczyny mają większą szansę, niż ja ;-)

5. Data: 2010-04-08 17:21:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Apr 2010 19:10:43 +0200, Jacek napisał(a):

elated

> Ma faldowany brzuch, leeee.

Ty się nie znasz. Brzuszek z małym tłuszczykiem jest super do tego tańca. I
biodra ma cudownosciowe :-)

6. Data: 2010-04-08 17:23:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Apr 2010 19:21:49 +0200, Ikselka napisał(a):

elated

> Ty się nie znasz. Brzuszek z małym tłuszczykiem jest super do tego tańca. I
> biodra ma cudownosciowe :-)

Arabskie kobiety i tancerki są specjalnie nawet tuczone, żeby nie były
kościste.
Kości tam wzięcia nie mają, chyba że u psów ;-)

7. Data: 2010-04-09 02:59:57

Od: Mruk <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=TbjafuOVizs&feature=r
elated
> Normalnie odlot :-)
zawsze mnie zastanawialo po co to (znaczy taniec brzucha)? bez wdzieku
beznadziejnie nudne. biorac pod uwage ze ona najprzwdopodobniej ma
nadzieje ze robi ja ten "taniec" atrakcyjna dla plci przeciwnej,wrecz
zalosne. nie ma w tym ani sztuki (jak w balecie) ani seksu ani wdzieku.
prawdopodobnie wykonujece te "atrakcje" mysla ze szarpiac sie na scenie
jak ryba bez wody stanowia jakakolwiek atrakcje. czegos takiego nie da
sie ogladac dluzej niz 10 sekund.

8. Data: 2010-04-09 04:03:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 04:59, Mruk <m...@w...pl> wrote:
> [...]
> prawdopodobnie wykonujece te "atrakcje"  mysla ze szarpiac sie na scenie
> jak ryba bez wody stanowia jakakolwiek atrakcje. czegos takiego nie da

Bo ty nie widziałeś takiego tańca i ile jest w nim namiętności, to coś
niesamowitego

9. Data: 2010-04-09 10:17:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Apr 2010 21:03:18 -0700 (PDT), glob napisał(a):

e=related

> Bo ty nie widziałeś takiego tańca i ile jest w nim namiętności, to coś
> niesamowitego

Dokładnie, globek :-)

PS. Pokazywałam mojej koleżance, wieczorkiem w kąciku podczas
cotygodniowych ćwiczeń w siłowni u nich, czego się nauczyłam. Jej mąż
zobaczył... Matkoooo, co się z nim działo, trzeba było go wodą polewać
:-DDDD

10. Data: 2010-04-09 10:44:06

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> [...]
> cotygodniowych ćwiczeń w siłowni u nich, czego się nauczyłam. Jej mąż
> zobaczył... Matkoooo, co się z nim działo, trzeba było go wodą polewać

Następnym razem wybierzcie sobie lepszy kącik.

Qra

Rządzi ten, kto mniej kocha...
Spagetti z mięsem (by cbnet)
Docencie wróbelki