Docencie wróbelki

1. Data: 2010-04-07 10:16:06

Temat: Docencie wróbelki
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomyślcie,

jak wyglądałaby grupa, gdyby składała się z takich osóbek, jak tu smarująca
Vilar?

Mój styl bycia świetnie sprawdza się w "realu", natomiast na grupie
dyskusyjnej??? W życiu. Tu potrzebne są emocje, święte oburzenie i inne
czynniki sprzyjające zagorzałej dyskusji.

Doceńmy więc tych wszystkich, którzy to "święte oburzenie" w nas budzą. Bez
tego, grupa popadła by w przyjemny letarg, po czym zapadła w stuletni sen.

W "realu" mamy mnóstwo bodźców budzących emocje i skłaniających nas do
działania, tu ich liczba jest bardzo ograniczona.

Więc wołam...."Kochajcie wróbelki dziewczęta, kochajcie do jasnej cholery"
(za mistrzem K.I.G.)

MK

***
Mieszkał w samym sobie
jak gawron w wieży bez dachu.

2. Data: 2010-04-07 10:21:48

Temat: Re: Docencie wróbelki
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:

> Więc wołam...."Kochajcie wróbelki dziewczęta, kochajcie do jasnej cholery"
> (za mistrzem K.I.G.)

My kochamy.
;)

Ewa

3. Data: 2010-04-07 10:51:49

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar pisze:
> Więc wołam...."Kochajcie wróbelki dziewczęta, kochajcie do jasnej cholery"
> (za mistrzem K.I.G.)

W swietle ostatnich skomlen o milosc powinno byc:
"Kochajcie Endreki,
kochajcie, dziewczeta,
do jasnej cholerki!"
I.

4. Data: 2010-04-07 11:09:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Pomyślcie,
>
> jak wyglądałaby grupa, gdyby składała się z takich osóbek, jak tu
> smarująca Vilar?

Po prostu się nie starasz, dziecko, a teraz na nas winę wszelaką za swe
niewystarczające starania składasz.

> Mój styl bycia świetnie sprawdza się w "realu", natomiast na grupie
> dyskusyjnej??? W życiu. Tu potrzebne są emocje, święte oburzenie i inne
> czynniki sprzyjające zagorzałej dyskusji.

W życiu też potrzebne są emocje. Znaczy większości, bo niektórym to jednak
szkodzą na cerę.

> Doceńmy więc tych wszystkich, którzy to "święte oburzenie" w nas budzą.
> Bez tego, grupa popadła by w przyjemny letarg, po czym zapadła w
> stuletni sen.

Też Cię zaniepokoiła rzucona w eter groźba Endera?

> [...]
> działania, tu ich liczba jest bardzo ograniczona.
>
> Więc wołam...."Kochajcie wróbelki dziewczęta, kochajcie do jasnej

Jakie tam wróbelki! Tu same orły są, sokoły, jastrzębie i sępy.

Qra

5. Data: 2010-04-07 11:11:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też Cię zaniepokoiła rzucona w eter groźba Endera?

Groźba Endera???

To coś w rodzaju Postulatu Kocha?????

Chyba się nie załapałam (i w świetle powyższego postulatu nawet się cieszę)

MK

6. Data: 2010-04-07 11:25:09

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Jakie tam wróbelki! Tu same orły są, sokoły, jastrzębie i sępy.

O harpiach zapomnialas!
I.

7. Data: 2010-04-07 14:07:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 13:11, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Groźba Endera???
>
> To coś w rodzaju Postulatu Kocha?????

To ja dorzucam Ultimatum Stalkera: "Napiszę coś jak znajdę czas"

Do czasu, aż nie znajdę czasu zawieszam posty na kołku i jeśli ktoś
czeka na jakieś odpowiedzi, to z góry przepraszam :-)

Stalker

8. Data: 2010-04-07 15:19:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 07-kwiecień-10, Stalker wlazł między psychopatów i wykrakał:

no i masz na to Zgodę Trenera.

--

tu była sygnaturka tymczasowa, ale jest obecnie niedostępna. przepraszamy.

9. Data: 2010-04-07 19:46:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Apr 2010 07:07:00 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> To ja dorzucam Ultimatum Stalkera: "Napiszę coś jak znajdę czas"
>
> Do czasu, aż nie znajdę czasu zawieszam posty na kołku

A Ty znowu o seksie!
;-PPP

Sny i odgrywanie ról.
Re: cholernie męski