Specjały ze Szwajcarii.

1. Data: 2007-01-06 22:24:32

Temat: Specjały ze Szwajcarii.
Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram się jutro na parę dni do Szwajcarii, a ponieważ z każdej podróży
staram się zaimportować jakieś kulinarne specjały lokalne, chciałbym też i
stamtąd. No i tu pojawia się moje pytanie - co by to mogło być? Poza
czekoladą i zegarkami ;-)
Dokładnie rzecz biorąc jadę w okolice Zurychu (wiem, że to ma znaczenie, bo
w Szwajcarii są spore różnice w kuchniach lokalnych).

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

[Humor zeszytów] Choroby weneryczne są rozpowszechniane przez prasę, radio
i telewizję.

2. Data: 2007-01-07 01:35:58

Temat: Re: Specjały ze Szwajcarii.
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 6 janvier 2007 ŕ 23:24:32, dans <h...@4...net>
vous écriviez :

> [...]
> staram się zaimportować jakieś kulinarne specjały lokalne, chciałbym też i
> stamtąd. No i tu pojawia się moje pytanie - co by to mogło być? Poza

Sery oczywiscie : emmental, i cudowny gruyere z krysztalkami soli.
"Viande des Grisons", czyli cieniutkie plasterki wedzonej wolowiny.
Biale wina.

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2007-01-07 10:12:22

Od: "Dorota Sosnowska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bo
> w Szwajcarii są spore różnice w kuchniach lokalnych).

Oj, my ze Szwajcarii przywiezlismy wina + sery + czekolady ;-)

Valentine

4. Data: 2007-01-08 10:55:20

Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. schrieb:
> [...]
>
> Sery oczywiscie : emmental, i cudowny gruyere z krysztalkami soli.
> "Viande des Grisons", czyli cieniutkie plasterki wedzonej wolowiny.

Albo Bündner Fleisch :-)

Z serów polecam także Appenzeller oraz Sbrinz.

Waldek

nadmiar sera
DO IKSELKI
filety z uda kurcząt- jak to zrobić?