Spokojnie, to tylko...pandemia. ;)

1. Data: 2006-01-23 22:07:59

Temat: Spokojnie, to tylko...pandemia. ;)
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zacznie się, być może już najbliższej wiosny, w przypadkowym zapadłym kącie
kraju, pewnie w bagiennej okolicy.
Tam wyląduje na odpoczynek...
Kosmita?
Nie.

Tylko jakaś zbłąkana kaczka nosicielka... ;)

http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,3123077.html?nlt
xx=1014408&nltdt=2006-01-23-05-05

Miłej choć nieco przydługiej lektury... ;)

--
Polecam: www.niebianska.republika.pl

2. Data: 2006-01-23 22:15:06

Temat: Re: Spokojnie, to tylko...pandemia. ;)
Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale jak najbardziej spokojnie. Ptaki od zawsze roznosili rozne chorobska w
tym ta slawna ptasia grype. Hiszpanka troche ludzi wyciela to fakt, ale
kiedy to bylo i chcialbym zauwazyc ze wszystkie pozniejsze pandemie ptasich
gryp byly o wiele wiele slabsze, co zawdzieczamy miedzy innymi postepowi w
medycynie i higienizacji zycia.
Ptasia grype pozostawmy faktowi i tym podobnym gazetkom.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

3. Data: 2006-01-23 22:24:02

Od: "Paulus" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci: dr3k46$v42$...@n...onet.pl,
Sky <s...@o...pl> napisal:

> Tylko jakaś zbłąkana kaczka nosicielka... ;)

Uwazaj z takimi politycznymi dowcipami ;))

http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,3123077.html?nlt
xx=1014408&nltdt=2006-01-23-05-05

> Miłej choć nieco przydługiej lektury... ;)

Nie ma dowodów na to, że wirus ptasiej grypy przechodzi z człowieka na
człowieka. Od początków epidemii w 1997 r. na całym świecie zaraziło się nim
117 osób, z których 60 zmarło. W tym samym czasie z powodu powikłań
wywołanych grypą ludzką zmarło ponad 11 mln osób.

http://serwisy.gazeta.pl/wyborcza/1,34474,3090972.ht
ml

--
Pozdrawiam, Paulus
Join US... Find THEM... http://tiny.pl/zfc

4. Data: 2006-01-23 22:53:40

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulus" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomosci: dr3k46$v42$...@n...onet.pl,

> Uwazaj z takimi politycznymi dowcipami ;))

Ups! ;P
Eeee...oni mają na szczęście jeszcze ciut samokrtycznego poczucia humoru...
;)

http://serwisy.gazeta.pl/df/1,34467,3123077.html?nlt
xx=1014408&nltdt=2006-01-23-05-05

> Nie ma dowodów na to, że wirus ptasiej grypy przechodzi z człowieka na
> człowieka.

Ale jak się owe "dowody" pojawią -będzie bida... ;P
"Przekroczenie granicy gatunkowej w przypadku PG to tylko kwestia
czasu..." -komus się niechcący jesienią wyrwało...

5. Data: 2006-01-24 18:12:52

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ups! ;P
> Eeee...oni mają na szczęście jeszcze ciut samokrtycznego poczucia
> humoru...
> ;)

Samokrytycznego? Obawiam sie, że w połączeniu z nimi to słowo nie ma racji
bytu....

;)

pozdr

Monika

6. Data: 2006-01-24 20:56:45

Od: "Paulus" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci: dr5qpl$ckt$...@n...news.tpi.pl,
Idiom <i...@w...pl> napisal:
> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Samokrytycznego? Obawiam sie, że w połączeniu z nimi to słowo nie ma
> racji bytu....

No, ja kiedys slyszalem ze jeden z nich - ale ktory to nie powiem bo sa dla
mnie kompletnie nierozroznialni - powiedzial dowcip o swom wzroscie.
Smieszny nawet byl, trzeba przyznac.

7. Data: 2006-01-24 22:37:51

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2006-01-24 22:44:35

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dla
> mnie kompletnie nierozroznialni - powiedzial dowcip o swom wzroscie.

Bliźniaki które pchają się do polityki MUSZĄ mieć poczucie humoru... ;P

9. Data: 2006-01-25 07:57:33

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky napisał:
> Bliźniaki które pchają się do polityki MUSZĄ mieć poczucie humoru... ;P

Myślę, że zdolność do publicznego opowiadania o sobie dowcipów i zdolność
zniesienia dowcipów opowiadanych przez innych to dwie różne kwestie.

--
Krzysiek, EBP
Piekło to znieruchomiała teraźniejszość.

10. Data: 2006-01-25 14:44:37

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:x4eqfn35p0t2.o7rm3dw4tgau.dlg@40tude.net...

> Myślę, że zdolność do publicznego opowiadania o sobie dowcipów i zdolność
> zniesienia dowcipów opowiadanych przez innych to dwie różne kwestie.

Być może różne jeśli chodzi o osobę opowiadającą -ale nie o podmiot poczucia
humoru ;)
Ktoś kto potrafi śmiać się z siebie nie ma raczej większych problemów by
śmiać się z cudzych na swój temat dowcipów -jeśli są dobre oczywiście. ;)

Novit - ciag dalszy
dieta plynna przed kolonoskopia?
wada zwyrodnieniowa kręgosłupa a wojsko
biały grzybek a ból- candidoza???