wada zwyrodnieniowa kręgosłupa a wojsko

1. Data: 2006-01-23 14:37:36

Temat: wada zwyrodnieniowa kręgosłupa a wojsko
Od: "Michal" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mam szansę dostać kat D na komisji lekarskiej jeśli przyjdę z
zaświadczeniem ze mam wadę zwyrodnieniową kręgosłupa i byłem rehabilitowany
? czy trzeba jakieś zdjęcia RTG ? a może oni zrobią mi prześwietlenie ?

2. Data: 2006-01-23 14:51:11

Temat: Re: wada zwyrodnieniowa kręgosłupa a wojsko
Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
rehabilitowany
> ? czy trzeba jakieś zdjęcia RTG ? a może oni zrobią mi prześwietlenie ?

trzeba miec dokumentacje, opinie lekarska, zalezy jaka jest wada i jak
wplywa na sprawnosc fizyczna.

3. Data: 2006-01-23 15:02:34

Od: "Michal" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> trzeba miec dokumentacje, opinie lekarska, zalezy jaka jest wada i jak
> wplywa na sprawnosc fizyczna.

Komisja jutro więc już nic nie załatwię... czyli to zaświadczeni niewiele mi
da ?

Mam jeszcze zdjęcie z przed 1,5 roku w opisie jest napisane tylko tyle
apropo kręgosłupa "Prawo wypukła skolioza piersiowego odcinka kręgosłupa"

4. Data: 2006-01-23 15:45:40

Od: "Grzegorz Iwanek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Mam jeszcze zdjęcie z przed 1,5 roku w opisie jest napisane tylko tyle
> apropo kręgosłupa "Prawo wypukła skolioza piersiowego odcinka kręgosłupa"

zabierz wszystko co masz (cala mozliwa dokumentacje).

5. Data: 2006-01-23 15:48:39

Od: Kazimierz <g...@f...rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal napisał(a):
> Czy mam szansę dostać kat D na komisji lekarskiej jeśli przyjdę z
> zaświadczeniem ze mam wadę zwyrodnieniową kręgosłupa i byłem rehabilitowany
> ? czy trzeba jakieś zdjęcia RTG ? a może oni zrobią mi prześwietlenie ?

Cześć.

Oni Ci nie zrobią prześwietlenia, oni Cię z tego wyleczą ;)
Przepraszam za czarny humor, ale moje obserwacje w tym względzie są
negatywne - chyba że ostatnio coś się zmieniło. Wiem o przypadkach
ludzi, którzy z miejsca powinni byli dostać kategorię D, ale wojsko
wiedziało lepiej. Po ich wcieleniu okazywało się, że do wojska się nie
nadają, ale zanim złożyli papiery na komisję wojskową, zanim komisja
ustaliła termin stawiennictwa, zanim zbadała delikwenta, zanim wydała
orzeczenie, zanim je przesłała do jednostki, zanim jednostka je
przyjęła, zanim uruchomiła procedurę zwolnienia i zanim wreszcie
zwolniono takiego człowieka do cywila, mijały miesiące.
Tak więc jeżeli uważasz, że Twoja choroba uniemożliwia Ci służbę
wojskową, musisz to dostać od wojska na papierze zanim Cię wcielą. Bo
jak Cię już wcielą, to nawet jeżeli wtedy okaże się, że jesteś niezdolny
do służby, miną miesiące zanim wyjdziesz do cywila.
A może się też obiektywnie okazać, że mimo wszystko Twoje schorzenie nie
upoważnia Cię do otrzymania kategorii D.

Życzę powodzenia!
Kazimierz

6. Data: 2006-01-23 16:32:02

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam jeszcze zdjęcie z przed 1,5 roku w opisie jest napisane tylko tyle
> apropo kręgosłupa "Prawo wypukła skolioza piersiowego odcinka kręgosłupa"

Tak cos to mam i ja (i duzo ludzi) i mam kat A.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

7. Data: 2006-01-23 19:55:21

Od: MacAaron <f...@t...a-to-sio.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazimierz:

> Oni Ci nie zrobią prześwietlenia, oni Cię z tego wyleczą ;)
> Przepraszam za czarny humor, ale moje obserwacje w tym względzie są
> negatywne - chyba że ostatnio coś się zmieniło.

Ja dostałem kat. D 5 lat temu; cytuję uzasadnienie: "skrzywienie
kręgosłupa, lumbalizacja S1, niespojenie łuku S1 upośledzające sprawność
ustroju". Zaniosłem parę rentgenów na komisję i udało się. Ja tam się nie
znam, ale jakby to było co poważnego, to chybabym wiedział. ;) Tak że
wiele zależy chyba od tego, na jaką komisję się trafi.

MacAaron

8. Data: 2006-01-23 21:32:55

Od: sl <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kazimierz wrote:

> [...]
> negatywne - chyba że ostatnio coś się zmieniło. Wiem o przypadkach
> ludzi, którzy z miejsca powinni byli dostać kategorię D, ale wojsko

Zgadza sie.Bylem w armii na przelomie lat 80/90, ale nie sadze, zeby wiele
sie zmienilo.Z mojej kompanii szkolnej conajmniej 20% elewow kwalifikowalo
sie do kategorii D lub nawet E.Wiekszosc wyszla do cywila w okresie
skolnym(3 miesiace).Fakt, czesc udawala "psychicznych", ale wiekszosc to
ewidentne pomylki komisji poborowych lub niedbalstwo samych
poborowych.Pamietam przypadki uposledzenia umyslowego, astmy, powaznej wady
serca, wirusa hbs.

9. Data: 2006-01-24 08:12:18

Od: Kazimierz <g...@f...rzeszow.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

sl napisał:

> [...]
> ewidentne pomylki komisji poborowych lub niedbalstwo samych
> poborowych.Pamietam przypadki uposledzenia umyslowego, astmy, powaznej wady

Niestety, taka jest armia. Widziałem gości, którzy po pijaku dostawali
białej gorączki, demolując wszystko co znalazło się w ich zasięgu. Rano
jak wytrzeźwieli to siedzieli na łóżkach i zalewali się łzami
(naprawdę), że ich zamkną do więzienia. Ludzi z zaburzeniami
psychicznymi jest w naszym społeczeństwie, a siłą rzeczy i w wojsku,
niestety coraz więcej. Raz gościowi też po wódce (a raczej chyba po
jakichś jabolach) tak odbiło, że saperką porąbał na wióry drzwi.
Zresztą, długo by opowiadać, ale odnoszę wrażenie, że w wojsku zmienia
się tylko to, że stare patologie są zastępowane przez nowe.

Kazimierz

10. Data: 2006-01-24 08:13:41

Od: "Michal" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłem tam dziś ze zdjęciem RTG i z zaświadczaniem ze się leczę. Na zdjęcie
nawet nie spojrzeli tylko na opis rzucili okiem i powiedzieli abym przyniósł
pełną "dokumentacje medyczną"

biały grzybek a ból- candidoza???
smak
INTERLUMBIAL - tlumaczenie BARDZO PROSZE!!!
gorączka
Kiszona kapusta