gorączka

1. Data: 2006-01-23 11:46:58

Temat: gorączka
Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co wy na to - gorączka (niewielka - ok 38 stopni) taka telepiąca, z
dreszczami i nic poza tym tzn brak bólu gardła, mięśni, głowy. Co to za
cholera może być ?

Iza

2. Data: 2006-01-23 12:23:03

Temat: Re: gorączka
Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
> Co wy na to - gorączka (niewielka - ok 38 stopni) taka telepiąca, z
> dreszczami i nic poza tym tzn brak bólu gardła, mięśni, głowy. Co to za
> cholera może być ?

Może poprostu zatrucie??

Agnes

3. Data: 2006-01-23 12:28:34

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może poprostu zatrucie??

No ale żadnych objawów ze strony układu pokarmowego też nie ma ...

Iza

4. Data: 2006-01-23 12:52:13

Od: "darek" <[wywal_to]dar_o@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze byc to poczatek jakiejs infekcji - choroby jakiegokolwiek innego ukladu
(teraz to jak wrozenie z fusów). Stąd brak innych objawów. Mogą dopiero
wystąpić. A moze reakcja na przemarznięcie ?

5. Data: 2006-01-23 13:07:51

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale żadnych objawów ze strony układu pokarmowego też nie ma ...

w takim razie to pewnie rak! :P

--
Pozdrawiam Norbert :-)

6. Data: 2006-01-23 13:35:56

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości

> No ale żadnych objawów ze strony układu pokarmowego też nie ma ...

Mi kiedys zdarzyło się zatrucie, które zaczęło się własnie od
gorączki. Objawy pokarmowe były albo wieczorem,
albo dopiero na drugi dzien. Dokładnie nie pamiętam

Agnes

7. Data: 2006-01-23 13:42:43

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w takim razie to pewnie rak! :P

Baaaardzo zabawne - mąż mi się trzęsie jak w febrze a ty sobie jaja robisz.
Ubaw po pachy. Dzięki :/

Iza

8. Data: 2006-01-23 13:43:46

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze byc to poczatek jakiejs infekcji - choroby jakiegokolwiek innego
> ukladu (teraz to jak wrozenie z fusów). Stąd brak innych objawów. Mogą
> dopiero wystąpić. A moze reakcja na przemarznięcie ?

Przemarznięcie odpada bo mąż (bo to o niego chodzi) obudził się już z taką
podwyższoną temperaturą i dreszczami.

Iza

9. Data: 2006-01-23 16:29:42

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ubaw po pachy. Dzięki :/

Ubaw to mam z ciebie, idz do lekarza z mezem jesli sie o niego boisz. 38*C
to NIC.

--
Pozdrawiam Norbert :-)

10. Data: 2006-01-23 16:53:39

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ubaw to mam z ciebie, idz do lekarza z mezem jesli sie o niego boisz. 38*C
> to NIC.

Odezwałeś się, kolego (?) niestosownie, więc jak nie masz dość taktu by Izę
przeprosić, przynajmniej zamilknij.

--
Krzysiek, EBP
Satrapa jest wcielonym postępem.