Czy moge wymagac skierowania?

1. Data: 2006-01-22 21:13:33

Temat: Czy moge wymagac skierowania?
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jutro czeka mnie ciezka przeprawa - jak przypuszczam...
Zeby bylo smieszniej - wlasnie wpakowali mi reke w gips - jakby co - to
uzyje go jako argumentu ;)

Mam 6 miesiecznego synka.
Od urodzenia lekarze ktorzy mieli go pod opieka (w mojej przychodni jest
kilku pediatrow, przyjmuja w rozne dni, idzie sie i trafia roznie)
krytykowali mnie ze go przekarmiam. Bo faktycznie - Przemek poza tym ze
kosmicznie szybko rosnie to byl taki mocno "wypelniony".
Byl strasznie nabity, szczegolnie raczki i nozki.
Tlumaczylam ze malo je - splywalo jak po kaczce - waga nie klamie.
No ale jak Ci ktorys lekarz z rzedu mowi ze tlusty - to czlowiek zaczyna w
to wierzyc :-/

Poszlam z Przemkiem prywatnie do lekarza, bo zaczely pojawiac sie inne
rzeczy (np. w ciagu kilku dni bardzo schudl - tak mi sie wydawalo) -
okazalo sie ze synek ma obrzeki, ze te raczki i nozki sa po prostu
obrzekniete :(((((
Jakie musialy byc wczesniej?? Skoro gdy raczki zmniejszyly sie prawie
polowe na obwodzie - sa nadal obrzekniete w sposob wyczuwalny?
Cos sprawilo ze obrzek czesciowo gwaltownie zszedl.
Okazalo sie tez ze ma jakis szmer w serduszku.
Konsultowalismy to z innym lekarzem - to samo :(((((
Nasz synek prawdopodobnie od urodzenia ma obrzeki i nikt tego nie zauwazyl
:(
Jako noworodek mial bardzo obrzekniete powieki (do trzeciego miesiaca sie
to utrzymywalo) - juz wtedy musialo sie to zaczac.
Przybieranie prawie 2.5 kilo miesiecznie przez noworodka ktorego matka bije
sie w piersi ze je niewiele - tez powinno kogos zastanowic.
I w ten sposob choroba miala szesc miesiecy zeby sie rozwinac.

A ja jutro musze pojsc do pani pediatry i zamiast ja zabic - musze ja
prosic o skierowanie do kilku poradni - kardiologicznej (Przemkowi wlasnie
zaczely blednac nozki na kilka sekund - szmer w sercu staje sie zlowrogi),
endokrynologicznej i zaburzen metabolizmu.
Dostalam od lekarza prywatnego podbita i podpisana kartke z prosba o
wystawienie takich skierowan.
Czy pediatra z przychodni ma prawo mi ich odmowic?

Co gorsza - pojde bez Przemka - bo jest straszny mroz a ja w dodatku z reka
w gipsie.
No ale jak sie uprze - to go przywioze - tylko boje sie ze nie zechce mi
ich wypisac :(
Czy moge sie domagac?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

2. Data: 2006-01-23 08:27:37

Temat: Re: Czy moge wymagac skierowania?
Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
reka
> w gipsie.
> No ale jak sie uprze - to go przywioze - tylko boje sie ze nie zechce mi

W daleko od noszy był kiedyś taki odcinek jak zgadywali co to za choroba po
dzwięku kaszlu.
Zamów wizytę domową. Jak lekarz ma dać skierowanie jak przychodzisz bez
pacjenta??

pl

3. Data: 2006-01-23 09:04:28

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

A mial robiona moze morfologie, wskazniki nerkowe ?
Czy nie oddaje malo moczu ?
Moze jest problem z nerkami + problem kardiologiczny - chociaz u dzieci
zdarzaja sie szmery nie swiadczace o chorobie - trzeba by zrobic ew. echo
serca.

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

4. Data: 2006-01-23 11:40:54

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 23 Jan 2006 09:27:37 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Auguro, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Zamów wizytę domową. Jak lekarz ma dać skierowanie jak przychodzisz bez
> pacjenta??

Na podstawie tego ze jest minus 20 a ja mam prosbe na pismie od lekarza, z
uzasadnieniami - dlaczego prosi o skierowanie do tych wlasnie przychodni.
Najwyrazniej wystreczylo - bo je dostalam.
I to bez wiekszego gadania.

5. Data: 2006-01-23 11:42:27

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 23 Jan 2006 10:04:28 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Luki, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> A mial robiona moze morfologie, wskazniki nerkowe ?
> Czy nie oddaje malo moczu ?

Nerki raczej nie sa winne - mocz ok, morfologia tez - choc od urodzenia
wskazuje na na jakas toczaca sie infekcje.
O serce sie obawiam bi Przemek blednie czasami...
Coz - bedziemy szukac.

6. Data: 2006-01-23 11:45:58

Od: "Luki" <l...@T...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nerki raczej nie sa winne - mocz ok, morfologia tez - choc od
> urodzenia wskazuje na na jakas toczaca sie infekcje.

posiew moczu tez ? czy ogolne moczu ? jeszcze wskazniki nerkowe: mocznik,
kreatynina...

> O serce sie obawiam bi Przemek blednie czasami...
> Coz - bedziemy szukac.

Zdrowia zycze.

Łukasz

http://lukiphoto.of.pl/

7. Data: 2006-01-23 11:51:56

Od: "ata" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Akurat wczoraj dowiedziałam się, jak jakaś pani poprosiła o skierowanie i
lekarz napisał, że wydane na prośbę matki i jak poszła do poradni specj., to
musiała zapłacić za wizytę! Czyli została potraktowana, jakby w ogóle
skierowania nie miała. Czy to jest zgodne z prawem?
M.

8. Data: 2006-01-23 14:48:01

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Mon, 23 Jan 2006 12:45:58 +0100 wiedźmin zdziwił się
> [...]
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> posiew moczu tez ? czy ogolne moczu ? jeszcze wskazniki nerkowe: mocznik,

Posiew nie byl robiony - teraz czekam na maila od lekarza, kazal mi napisac
co zalatwilam ze skierowaniami, jaki wyszedl wynik badania moczu - i da
znac co robimy dalej.
Zebym do poradni poszla juz z jakimis wynikami.

Jestem podlamana troszke :(
Najbardziej tym ze gdybym sie nie upierala ze cos dziecku dolega (juz nawet
moj maz zaczynal troszke jak na histeryka na mnie patrzyc - przeciez
wszyscy lekarze z przychodni od tylu miesiecy ciagle mowili ze okaz
zdrowia) - to nie wiem kiedy by sie to wydalo :(

Teraz wiem ze jednak cos sie dzieje, ze przeczucia mnie nie mylily - ale
jeszcze nie wiem na co mam miec nadzieje...
Tu obrzeki, tu serce, tu moze nerki a moze zaburzenia hormonalne lub jakies
metaboliczne.
Jedno gorsze od drugiego :(

9. Data: 2006-01-23 21:33:39

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj jeszcze sprawdzić czy nie ma na coś uczulenia. Alergie mogą mieć
dziwne objawy i ciężkie skutki.

--
Pozdrawiam i życzę powodzenia oraz zdrowia
Aga

NOWE FORUM O SCHORZENIACH NEUROLOGICZNYCH
program badnia nad białaczką
powiększona źrenica
Tik nerwowy
skurcze mięśni nóg