program badnia nad białaczką

1. Data: 2006-01-22 18:08:19

Temat: program badnia nad białaczką
Od: "Malgorzata" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś może słyszał o programie komputerowym który pobiera się przez
internet i ten program po zainstalowaniu pobiera częśc danych z serwer
centralnego badań nad białaczką i po przetworzeniu danych wysyła je z
powrotem ?
Bedę wdzięczna za informacje.

2. Data: 2006-01-23 07:45:54

Temat: Re: program badnia nad białaczką
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata napisał:

> [...]
> internet i ten program po zainstalowaniu pobiera częśc danych z serwer
> centralnego badań nad białaczką i po przetworzeniu danych wysyła je z
Nie bardzo mam pojęcie o projekcie o kt. Ci chodzi, ale może spróbuj zacząć
od:
http://boinc.berkeley.edu/participate.php
http://distributedcomputing.info/platforms.html

--
Krzysiek, EBP
Ignorancja ekonomiczna polityków przekracza partyjne granice

3. Data: 2006-01-25 14:43:41

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Jan 2006, Malgorzata wrote:

> internet i ten program po zainstalowaniu pobiera częśc danych z serwer
> centralnego badań nad białaczką i po przetworzeniu danych wysyła je z
> powrotem ?

chodzi o modelowanie komputerowe lekow i wykorzystywanie mocy
komputerow tak jak to bylo w inicjatywie SETI?
Cos niecos o tym slyszalem ale potem sluch o tym zaginal

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz