zloto

1. Data: 2006-01-22 23:41:26

Temat: zloto
Od: Grabarz <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy twierdzenia, ze pocieranie jeczmienia [takiego na oku - nie mam
pojecia co to jest] zlotem lub srebrem powoduje przyspieszenie znikania
tegoz ma sens? tj. z punktu widzenia medycyny czy noszenie takich
ozdobek wplywa jakos na zdrowie [pozytywnie]? Bo mi sie w to osobiscie
wierzyc nie chce, a nie mam juz argumentow w dyskusji na ten temat:)
pozdrawiam!
Tomek

2. Data: 2006-01-22 23:53:56

Temat: Re: zloto
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grabarz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ozdobek wplywa jakos na zdrowie [pozytywnie]? Bo mi sie w to osobiscie
> wierzyc nie chce, a nie mam juz argumentow w dyskusji na ten temat:)

1. zlotem potartym o sukno
2. byc moze chodzi o jony
3. brak racjonalnego wytlumaczenia
4. ale dziala wbrewc nauce
5. ozdobki mozesz pozyczxyc od kogokolwiek i potrzec
6. nie dyskutuj z wszystkowiedzacymi :P

--
pozdro
ape

3. Data: 2006-01-23 07:39:24

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 4. ale dziala wbrewc nauce
Marek zalecał Ci doczytanie o tym, jak działa nauka. A Tobie się nie
chciało. Do roboty!

--
Krzysiek, EBP
Dramat w teatrze i dramat w restauracji to dwie różne rzeczy

4. Data: 2006-01-23 08:21:36

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:5igtgcpfunei.qjugbbwbva79$.dlg@40tude.net...
> Marek zalecał Ci doczytanie o tym, jak działa nauka. A Tobie się nie
> chciało. Do roboty!

co tworczego wprowadziles tym do topicu?

--
pozdro
ape

5. Data: 2006-01-23 09:40:06

Od: fizzzi <f...@...e.z.to.ciach.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 23 Jan 2006 10:40:07 +0100, Krzysztof (Suzuki Kokushu)
<k...@p...onet.pl> wrote:

> Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.
taaa
socjalizm to pokój i kuchnia a kapitalizm to dworzec centralny.

Fizzzi
Registered Linux user #405773
|Duron800|256MB-RAM|10GB-HDD|GeForceMX440-64MB|Ubunt
u 5.10|Opera8.51|Gnome|
GG#5311582

6. Data: 2006-01-23 09:40:07

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co tworczego wprowadziles tym do topicu?

Sio, do biblioteki!

--
Krzysiek, EBP
Socjalizm to pokój. Kapitalizm to cztery pokoje z kuchnią.

7. Data: 2006-01-23 10:00:11

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

fizzzi napisał:
> socjalizm to pokój i kuchnia a kapitalizm to dworzec centralny.

Czy oprócz zaburzeń pamięci odległej masz jeszcze jakieś inne niepokojące
objawy neurologiczne?

--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

8. Data: 2006-01-23 10:36:55

Od: "Pietrek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grabarz" napisał:

> [...]
> ozdobek wplywa jakos na zdrowie [pozytywnie]? Bo mi sie w to osobiscie
> wierzyc nie chce, a nie mam juz argumentow w dyskusji na ten temat:)

Jakkolwiek, coś w tym jest. Wiele razy ćwiczone i z pozytywnym skutkiem. Nie
wiem czy to właściwości chemiczne, fizyczne czy efekt placebo. Człowiek jest
spokojniejszy że zrobił cokolwiek i jakoś nigdy nie dochodziło do "finału"
(urośnięcie tego i pęknięcie).

Może to i tak, jak niegdyś z chlebem zagniecionym z pajęczyną na rany
wszelakie? ;)

Pietrek

9. Data: 2006-01-23 10:56:07

Od: gadrael <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek wrote:

> [...]
> (urośnięcie tego i pęknięcie).
> Może to i tak, jak niegdyś z chlebem zagniecionym z pajęczyną na rany

No akurat pajęczyna o ile dobrze pamiętam ma właściwości antyseptyczne,
więc nakładanie jej na rany miało jak najbardziej sens...

dus

10. Data: 2006-01-23 11:10:16

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:ynq8ogdxym93.1rezm1uyiaeqj$.dlg@40tude.net...

> Sio, do biblioteki!

czyzby juz definitywnie wykonczyly ci sie argumenty?
rotfl

--
pozdro
ape

ciągłe osłabienie, senność (zima)
Czy moge wymagac skierowania?
NOWE FORUM O SCHORZENIACH NEUROLOGICZNYCH
program badnia nad białaczką
powiększona źrenica