biały grzybek a ból- candidoza???

1. Data: 2006-01-23 13:55:13

Temat: biały grzybek a ból- candidoza???
Od: "J_o_J_o" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam od ponad roku stały ból brzucha promieniujący gdzieś do pleców, i
lekarze jak dotąd nic konkretnego u mnie nie znaleźli. Oprócz tego przez ten
cały okres pojawiał mi się biały grzybek tam gdzie go nie powinno być (po
napletkiem), Czy to możliwe żeby candidoza dawała tak uporczywe i
długotrwałe objawy bólowe?

Pozdrawiam
JOJO

2. Data: 2006-01-23 21:31:32

Temat: Re: biały grzybek a ból- candidoza???
Od: "Monika " <5...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

J_o_J_o <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> cały okres pojawiał mi się biały grzybek tam gdzie go nie powinno być (po
> napletkiem), Czy to możliwe żeby candidoza dawała tak uporczywe i

smak
INTERLUMBIAL - tlumaczenie BARDZO PROSZE!!!
gorączka
Kiszona kapusta
Dermatolog