Sposób na kurczaka

1. Data: 2004-01-25 11:51:59

Temat: Sposób na kurczaka
Od: "Toni" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na lekko "pośmierdującego" kurczaka w hipermarketach :

Potrzebne materiały:
-lekko śmierdzący kurczak (mocno zalatujące stęchlizną nie są wskazane)
-płyn "Ludwik" ( popularny czyściciel naczyń)

Sposób przyrządzania :

Kurczaka natrzeć płynem "Ludwik" (dokładnie),wcierać intensywnie.

Podawać schłodzonego ku zadowoleniu klienta i pionu kierowniczego.

Smacznego :-(

1. Data: 2004-01-25 12:34:07

Temat: Re: Sposób na kurczaka
Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toni" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na lekko "pośmierdującego" kurczaka w hipermarketach :
>
> Potrzebne materiały:
> -lekko śmierdzący kurczak (mocno zalatujące stęchlizną nie są wskazane)
> -płyn "Ludwik" ( popularny czyściciel naczyń)

A ja słyszałam "z pierwszej ręki" o myciu obślizgłych wędlin w
nadmanganianie potasu.

Ewa

1. Data: 2004-01-25 13:44:33

Od: "Toni" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Toni" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ja słyszałam "z pierwszej ręki" o myciu obślizgłych wędlin w
> nadmanganianie potasu.
>
> Ewa
Odnośnie wędlin praktykowany jest sposób czyszczenia zewnętrznej powłoki
szczoteczką
w środowisku ciepłej wody. Następnie tak przygotowany produkt naciera się
olejem dla
nabrania kolorytu i blasku ku uciesze klientów i pionu kierowniczego :-(

1. Data: 2004-01-25 14:06:53

Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Toni <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...mm.pl...
> [...]
>
> Kurczaka natrzeć płynem "Ludwik" (dokładnie),wcierać intensywnie.
>
> Podawać schłodzonego ku zadowoleniu klienta i pionu kierowniczego.

Pewnien hipermarket czynny 24 godz/dobe 7 dni w tygodniu mial problemy z
gryzoniami. Moja znajoma kupila w tym sklepie kurczaka pieczonego
nawdziewanego zdechlym szczurem!! Ohyda.
Jak widac zabraklo im czasu na deratyzacje, w pogoni za pieniedzmi

1. Data: 2004-01-25 14:11:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Pewnien hipermarket czynny 24 godz/dobe 7 dni w tygodniu mial problemy z
>gryzoniami. Moja znajoma kupila w tym sklepie kurczaka pieczonego
>nawdziewanego zdechlym szczurem!!

a nie odwrotnie???

Ohyda.
>Jak widac zabraklo im czasu na deratyzacje, w pogoni za pieniedzmi

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-25 14:17:21

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> a nie odwrotnie???

Bo to był kurczak drapieżca zdechłoszczurojed.
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-25 14:29:57

Od: "Toni" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toni" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Na lekko "pośmierdującego" kurczaka w hipermarketach :

A jakżeż piętnie wygląda makrela wędzona (lekko podstarzała) wysmarowana
olejem.
Toż to samo piękno.Miód dla oczu.
Niestety nie dla żołądka. :-)

1. Data: 2004-01-25 15:03:21

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <o...@U...poczta.fm>
> Pewnien hipermarket czynny 24 godz/dobe 7 dni w tygodniu mial problemy z
> gryzoniami. Moja znajoma kupila w tym sklepie kurczaka pieczonego
> nawdziewanego zdechlym szczurem!! Ohyda.

Zdechł bo zjadł tego kurczaka?
;-)
A znajoma pewnie żyje?
:-)

> Jak widac zabraklo im czasu na deratyzacje, w pogoni za pieniedzmi

Może to i dobrze. Przynajmniej szczury w laboratorium miały oddech przez
chwilę.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-01-25 15:07:02

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toni" <j...@p...onet.pl>
> Użytkownik "Toni" <j...@p...onet.pl>
>
> A jakżeż piętnie wygląda makrela wędzona (lekko podstarzała) wysmarowana
> olejem.
> Toż to samo piękno.Miód dla oczu.

Teraz to mówisz!

> Niestety nie dla żołądka. :-)

To prawda. Już od dawna nie kupuję wędzonych ryb w s..r...marketach,
szczególnie odradzam w Auch i Carr.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2004-01-25 16:30:28

Od: "Shivman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Toni" <j...@p...onet.pl> napisał w

> Kurczaka natrzeć płynem "Ludwik" (dokładnie),wcierać intensywnie.

Spoko w hipermarkecie już to zrobili to po co ja mam drugi raz to robić?

Shivman
s...@p...onet.pl

skórka pomarańczowa smażona w cukrze
sok z marchwi i jablek
Herbat latte - howto?
living cookbook (w tym ukryta reklama :)
Czy zna ktoś przepis?