living cookbook (w tym ukryta reklama :)

1. Data: 2004-01-24 22:58:06

Temat: living cookbook (w tym ukryta reklama :)
Od: "Vefour.PL" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorwałem w sieci taki programik "living cookbook" (www.livingcookbook.com).
jestem pod wrażeniem, najlepszy kawałek softwaru do prowadzenia książki
kucharskiej, jaki widziałem. I niewiarygodne bazy do ściągnięcia. Jeśli
ktoś szuka alternatywy do outcooka (też zresztą niezły program), polecam.
Demo za darmo, potem chcą 30 USD.

Vefour

1. Data: 2004-01-25 08:38:20

Temat: Re: living cookbook (w tym ukryta reklama :)
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 24 Jan 2004 23:58:06 +0100, na pl.rec.kuchnia, Vefour.PL napisał(a):

> Dorwałem w sieci taki programik "living cookbook" (www.livingcookbook.com).
> jestem pod wrażeniem

U mnie strona się nie otwiera.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-01-25 08:48:41

Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 25 Jan 2004 09:38:20 +0100, na pl.rec.kuchnia, Evunia napisał(a):

> U mnie strona się nie otwiera.

Pospieszyłam się. To problem nie tylko z tą stroną, ale coś więcej. Sorki.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-01-25 11:52:43

Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vefour.PL" <v...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kucharskiej, jaki widziałem. I niewiarygodne bazy do ściągnięcia. Jeśli
> ktoś szuka alternatywy do outcooka (też zresztą niezły program), polecam.

A nie wiesz, skąd można ściągnąć bazy dla outcooka? :)

D.

1. Data: 2004-01-25 18:33:14

Od: "Vefour.PL" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 25 Jan 2004 12:52:43 +0100, Dorota D. wrote:

> Użytkownik "Vefour.PL" <v...@p...pl> napisał w wiadomości
> (www.livingcookbook.com).
>

> A nie wiesz, skąd można ściągnąć bazy dla outcooka? :)
>
> D.

Nie wiem, m.in. z tego względu przeszedłem na living

1. Data: 2004-01-26 14:25:07

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, m.in. z tego względu przeszedłem na living

Przypuszczam, ze bazy poprostu nie istnieja... Otcook zostal napisany przez
Bartka specialnie na potrzeby grupy (nie pamietam, kto go poprawial
pozniej), wiec raczej nie ma baz, no chyba ze grupowicze udostepnia wlasne
zbiory...

Bozenka z Wilna :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-01-26 15:01:37

Od: "Maja Malkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Bartka specialnie na potrzeby grupy (nie pamietam, kto go poprawial
> pozniej), wiec raczej nie ma baz, no chyba ze grupowicze udostepnia wlasne

Oficjalnie istnieja tylko te bazy ktore mozna sciagnac wraz z outcookiem
1.1full.
Idea tego programu byla taka, ze uzytkownicy mieli przysylac nam swoje bazy
a my bysmy publikowali je na stronie. Jak narazie nie wypalilo to, a szkoda.

W chwili obecnej outcook jest rozwijany przez Darka Grabowskiego. Nie wiem
jakie ma plany wobec niego. Bartek napewno przez najblizszy rok nie bedzie
pracowal przy rozbudowie programu.

Pozdrawiam
Maja Malkowska

Czy zna ktoś przepis?