sos chrzanowy

1. Data: 2004-01-24 20:35:42

Temat: sos chrzanowy
Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie, jak zrobic sos chrzanowy? bo dalam smietanke dodalam chrzanu ale
jakos mi nie wyszlo:((

**agatka**

1. Data: 2004-01-24 21:43:06

Temat: Re: sos chrzanowy
Od: Izza <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko wrote:

> wlasnie, jak zrobic sos chrzanowy? bo dalam smietanke dodalam chrzanu ale
> jakos mi nie wyszlo:((
>
> **agatka**

no dobra dwa przepisy: :)
1. przepis mojego połówka:
dowolny sos biały np. z torebki, zrobić wg przepisu na opakowaniu, dodać
chrzanu wg smaku, zagotować. sos gotowy:P

2. moj przepis:
do gotujacego sie bulionu (rosol, albo kostka rosolowa z woda) dodać
smietane i caly czas mieszac, zeby sie nie zwarzylo. nastepnie dodawac po
lyzeczce chrzanui caly czas mieszac. doprawic do smaku:)

oba sprawdzone i oba dzialaja:)

Izza i ,,połówek''

1. Data: 2004-01-25 13:26:41

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Na ciepło (np do sztuki mięsa). Zrobić sos beszamelowy (od biedy może być z
torebki), dodać chrzanu wedle gustu. Czosnek IMHO zbędny tu jest
2. Na zimno (do mięs na zimno i wędlin) Chrzan połaczyć ze śmietana (nie
śmietanką) - chrzanu 3/4, śmietany 1/4 - troszkę posłodzić troszkę posolić.
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-01-26 07:47:28

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobić sos beszamelowy (od biedy może być z
> torebki),
====
To już jest sado-masochistycza perwersja! Chyba, oprócz jajecznicy, nie ma
nic prostszego do wykonania od beszamelu. Jak możesz udzielać takich rad?
Poza tym z torebki wychodzi drożej, a więc nie "od biedy".

waldek
====

1. Data: 2004-01-26 08:16:08

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:
> [...]
> nic prostszego do wykonania od beszamelu. Jak możesz udzielać takich rad?
> Poza tym z torebki wychodzi drożej, a więc nie "od biedy".

Uwierz mi ze dla niektorych beszamel to szczyt - przyjdz kiedys jak moj
maz bedzie robil ;)
5 garnkow zabrudzonych a efekt koncowy...glut ;-)

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-01-26 08:24:51

Temat: Odp: sos chrzanowy
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie, jak zrobic sos chrzanowy? bo dalam smietanke dodalam chrzanu ale
> jakos mi nie wyszlo:((

wejdz tutaj: http://kuchniadomowa.webpark.pl/index1.htm wybierz sosy i
znajdziesz tam nie tylko chrzanowy.
Niedawno dowiedzialam sie o tej stronie tu na grupie i bardzo mnie
zainteresowala.
Smacznego.
BASIEK.

1. Data: 2004-01-26 09:16:59

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bv2glr$4nk$1@inews.gazeta.pl>, "waldek" <x...@o...pl>
wrote:

> [...]
> nic prostszego do wykonania od beszamelu. Jak możesz udzielać takich rad?
> Poza tym z torebki wychodzi drożej, a więc nie "od biedy".

Jak dla kogo. Taki np. Kuroń miewa kłopoty.

Władysław

1. Data: 2004-01-26 09:41:47

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uwierz mi ze dla niektorych beszamel to szczyt - przyjdz kiedys jak moj
> maz bedzie robil ;)
> 5 garnkow zabrudzonych a efekt koncowy...glut ;-)
====
Trudno w to uwierzyć. Co on robi z tymi pięcioma garnkami? Czy mogłabyś to
nagrać i opublikować na jakiejś stronie?

waldek
====

1. Data: 2004-01-26 09:51:57

Od: "walkie!" <walkie_wywal_to@to_tez_wywal_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> [...]
> Trudno w to uwierzyć. Co on robi z tymi pięcioma garnkami? Czy mogłabyś to
> nagrać i opublikować na jakiejś stronie?

W jednym mu sie przypali, do drugiego przeleje ale okazuje sie za maly.
Nastepnie okazuje sie ze sos przeszedl spalenizna wiec trzeba zrobic
nowy oczywiscie w nowym garnku.
No i on mleko gotuje osobno, zasmazke zaciaga w drugim.
A potem kwintesensja!
Wszystko przelewa do nastepnego gara stopniowo mieszajac tylko
najczesciej zapomni o temperaturze skladnikow i robi sie glut :)

1. Data: 2004-01-26 10:04:13

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wszystko przelewa do nastepnego gara stopniowo mieszajac tylko
> najczesciej zapomni o temperaturze skladnikow i robi sie glut :)
Może powinien po prostu przeczytać przepis?

waldek
====

Re: sos chrzanowy
Propozycja nowej grupy: pl.rec.alkohol RFD 1
Jak pogodzić apetyty męża i żony?
Wlasciwosci sulchniajace jaj
budyń i pudnng czym to się różni