Spotkanie 12.X g. 18

111. Data: 2007-10-14 21:46:17

Temat: Re: Spotkanie 12.X g. 18
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 23:33, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Ależ Fra, zostaw mi możliwość poprawy po ewentualnych wpadkach, jako i
> ja zostawiam Wam!
> :-)

Jakie tam wpadki! Wystarczy byc soba, to IMO najwazniejsze :)

--
Fragile

112. Data: 2007-10-14 22:13:58

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Jakie tam wpadki! Wystarczy byc soba, to IMO najwazniejsze :)
>
> --
> Fragile

Pamiętaj, że istnieją ludzie-wpadki ;-P

--
XL wiosenna

113. Data: 2007-10-14 22:18:00

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 14 PaĽ, 23:33, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Ależ Fra, zostaw mi możliwo?ć poprawy po ewentualnych wpadkach, jako i
> ja zostawiam Wam!
> :-)

Jakie tam wpadki! Wystarczy byc soba, to IMO najwazniejsze :)

...powiedziała farbowana blondynka! ;)

114. Data: 2007-10-14 22:20:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie. Ważne, że jeszcze jest :-DDDDDDD

Co jest?
kto?
co/kto jeszcze jest?
Prostolinijność twoja cechą?!
marzenia... ;)

115. Data: 2007-10-14 22:21:22

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Co jest?
> kto?
> co/kto jeszcze jest?

RÓŻNICA, Sky'u, różnica!!! Mam nadzieję, że ona pozostanie dla wielu
niezauważalna i o to właśnie chodzi, to jest bardzo przydatne - mnie :-D

> Prostolinijność twoja cechą?!

Czy ja tak twierdzę? Ja tylko powiedziałam: "patrzcie, jaka jestem
prostolinijna!"
:-PPP

--
XL wiosenna

116. Data: 2007-10-14 22:21:51

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Paź, 00:13, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Pamiętaj, że istnieją ludzie-wpadki ;-P

Rozumiem, ze wpadniesz na spotkanie? ;P

--
Fragile

117. Data: 2007-10-14 22:22:12

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Rozumiem, ze wpadniesz na spotkanie? ;P

27.10. - TAK :-)

--
XL wiosenna

118. Data: 2007-10-14 22:23:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co ja mam o sobie, tego i tak nie zobaczysz - tylko fotki :-)

> Fotoszop i fotoszop - sama umiem, wielkiemico :-)
> Dlatego to, co na moich fotkach, zweryfikować możesz tylko osobi?cie :-D

> Nie tylko na fotkach :-D

niestety...bokiem zwłaszcza ;)

> Wolę to drugie, bo mozół jest mi obcy :-D
> Czekanie nie zmusza do inwestycji ;-P

"No to se jeszcze poczeka[cie]!"
...powiedzial Shrek w pierwszym ujęciu
podcierając się stronicą ładnej bajki... ;)

119. Data: 2007-10-14 22:25:06

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> "No to se jeszcze poczeka[cie]!"
> ...powiedzial Shrek w pierwszym ujęciu
> podcierając się stronicą ładnej bajki... ;)

Oby[ś] tylko się od farby drukarskiej nie uzależnił, bo zdaję sobie
sprawę, że to oczekiwanie może być baaaardzo długie :-D
;-PPP

--
XL wiosenna

120. Data: 2007-10-14 22:28:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O, o, Narcyz!

Gdzie?! ;P
W lustrze?

> Ja tam sie sobie w lustrze wcale nie podobam,

Ooo...nareszcie jakieś kompleksy wyłażom!
Ale nie dziwota -ja też na cię patrzeć... ;P

> ale cóż, moje lustra
> kłami? jak najęte :-D

Zbesztaj męża że krzywe ci kupił...lub niedośćpodowartościowywał ;)
Nie dziwi że ćwiczysz inteligencję żeby skompensować...wy tak macie ;P

Re: psychosynteza - cz. 9
Nie mam juz sily...
betanki, racja papy trzęsiłapy
Ból istnienia
Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)