Spotkanie 12.X g. 18

21. Data: 2007-10-12 12:18:20

Temat: Re: Spotkanie 12.X g. 18
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:
> Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> numer
> Zaraz bym cie namierzył i wysłał grupę szybkiego reagowania ;)
>
> A co to za problem? Dwoma palcami... ;)

> Nie musisz. To ten...w sam raz na śliweczki ;P

Jak jeszcze raz usłyszę o śliweczkach, to Ty nie zobaczysz powidełek ;-P

--
XL wiosenna

22. Data: 2007-10-12 12:21:34

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:

> Możesz przelać na konto. Podać? :)

Chyba nie chodziło mu o przelew... Raczej o przychód ;-P

--
XL wiosenna

23. Data: 2007-10-12 12:54:33

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Chyba nie chodziło mu o przelew... Raczej o przychód ;-P

Dwunożny :-D

--
XL wiosenna

24. Data: 2007-10-12 14:44:24

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <femppf$e2p$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> JaKasia; <fem6q6$s91$3@nemesis.news.tpi.pl> :

> Dla osoby, która nie będzie miała ze mną kontaktu, a przyjdzie np. o 21
> to ryzyko - że nikogo nie zastanie. ;)

Jakby co, to pewnie będziemy wewnątrz, schodami w dół.

Pozdrawiam
Flyer
--
gg: 9708346; skype:flyer36
http://www.flyer36.republika.pl/

25. Data: 2007-10-12 15:29:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaKasia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Możesz przelać na konto. Podać? :)

podaj podaj ;P

26. Data: 2007-10-12 15:31:04

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Patrząc

> Jak jeszcze raz usłyszę o śliweczkach, to Ty nie zobaczysz powidełek ;-P

Jak je robisz z TYCH śliweczek to wolę nie ;)
Tyle że bez powidełek wiesz co ty zobaczysz... ;P

27. Data: 2007-10-12 16:05:32

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podaj podaj ;P

Nie wiem czy wiesz, ale numer konta słuzy do WPŁAT
a nie do wypłat. Więc nie wiem z czego się cieszysz.

Natomiast mam swoją komórkę nadal i wszystko
wskazuje na to, że ją dziś mieć będę. Tyle, że na spotkanie
trafię grubo po 19, więc jeśli chcesz łapnąć jak największe grono,
to dzwoń między 20 a 21.

- JaKasia

28. Data: 2007-10-12 16:45:52

Od: "JaKasia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wskazuje na to, że ją dziś mieć będę. Tyle, że na spotkanie
> trafię grubo po 19, więc jeśli chcesz łapnąć jak największe grono,

Zmiana planów. Pierdolę. Nie jadę.

W sumie zdecydowałam się jechać głównie ze wzgledu na Fragile,
bo bardzo mi ta impreza dziś nie pasuje - wazne wydarzenie rodzinne
o nieznanych jeszcze skutkach - czuję niepokój i wszystko mnie wkurza.
Fly mnie właśnie wkurzył i juz nie mam sił. Chcę posiedzieć w spokoju,
sama, i się skoncentrować na swoich sprawach zamiast się
uśmierzać piwem i gadaniem o byleczym.

-jk

29. Data: 2007-10-12 19:47:06

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

JaKasia pisze:

> Zmiana planów. Pierdolę. Nie jadę.
>
> W sumie zdecydowałam się jechać głównie ze wzgledu na Fragile,
> bo bardzo mi ta impreza dziś nie pasuje - wazne wydarzenie rodzinne
> o nieznanych jeszcze skutkach

Rodzi ktoś w rodzinie?
;-P

- czuję niepokój i wszystko mnie wkurza.
> Fly mnie właśnie wkurzył i juz nie mam sił. Chcę posiedzieć w spokoju,
> sama, i się skoncentrować na swoich sprawach zamiast się
> uśmierzać piwem i gadaniem o byleczym.

Przyjdź 27-go!
:-)

--
XL wiosenna

30. Data: 2007-10-12 23:11:48

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 18:45, "JaKasia" <m...@o...pl> wrote:

> [...]
> Fly mnie właśnie wkurzył i juz nie mam sił. Chcę posiedzieć w spokoju,
> sama, i się skoncentrować na swoich sprawach zamiast się

Dzieki Kasiu,ze przyszlas :) Jestes kochana! :)

--
Fragile

Re: psychosynteza - cz. 9
Nie mam juz sily...
betanki, racja papy trzęsiłapy
Ból istnienia
Gnojenie klasyfikacjami ? [czyli za i przeciw etykietkom] ;)