Spotkanie w Warszawie

1. Data: 2002-03-29 21:03:27

Temat: Spotkanie w Warszawie
Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

Odbylo sie. Ale jestem zmeczona i nie chce mi sie pisac.

Macabra

1. Data: 2002-03-29 22:47:10

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie
Od: "Ana" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macabra" <i...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> Odbylo sie. Ale jestem zmeczona i nie chce mi sie pisac.
>
> Macabra

A ja dostałam chrypki i nie mogę gadać.
Ale fajnie było.
AniaK

1. Data: 2002-03-29 22:50:45

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

ZMOWA jakas czy co? Egoistki, i to w swieta takie niechrzescijanskie.
Ile jeszcze wygnancy maja czekac? Na 3 slowka chociaz.
Ze fajnie bylo to i ja moge sie d o m y s l i c.... Ehh.....

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-03-30 00:38:43

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macabra" <i...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> Odbylo sie. Ale jestem zmeczona i nie chce mi sie pisac.

I ja o tym nic a nic nie wiedziałem? Buuu...
Dobrze, że choć w post ścisły, bo gadając o jedzeniu bym się
chyba nadto umartwiał. ;-)

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
k...@b...tk otwarte okna"

1. Data: 2002-03-30 06:28:26

Od: Art[Gruby]@icbleu.org (Art Plazewski.) szukaj wiadomości tego autora

i...@r...com.pl (Macabra) wrote:

>Odbylo sie. Ale jestem zmeczona i nie chce mi sie pisac.
>
>Macabra

Energia az tryska... hmmmmmmmmmm...
;-)))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-03-30 12:53:32

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja o tym nic a nic nie wiedziałem? Buuu...

I ja też nic.., buuuu..:oO

bucząca Kamila K./stonsik

1. Data: 2002-03-30 14:39:42

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macabra" <i...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> Odbylo sie. Ale jestem zmeczona i nie chce mi sie pisac.
>
> Macabra

A ja dzisiaj już mogę pisać... Nawet wczoraj było o spotkaniu na grupie,
więc, kto chciał mógł wiedzieć...
Ja dotarłam dopiero koło 18, ale dziewczyny spotkały się o 15.
Było nas trochę tak ze 12, i żadnego nawet jednego rodzynka...
Było gwarnie i wesoło - możecie nam tylko pozazdrościć, ale Warszawiacy mogą
zapomnieć o zazdrości we wtorek i pojawić się na kolejnym spotkaniu...
Byłyśmy w Tam-Tamie... Ja tylko kawkę i wodę mineralną wchłonęłam, bo byłą
po obiadku, ale dziewczyny jadły coś co całkiem całkiem pachniały, potem
wchłonęły po prostu niewchłanialne porcje lodów.
Krysia jak zwykle rozdawała souveniry.
Ja byłam na końscy, więc musiałam się zadowolić tym co zostało... :-))) hehe
dostałam dwie paczki przypraw... za jedną podziękowałam, bo u mnie w domu
nikt po jedzeniu zionąc ogniem nie lubi... Kumin wzięłam i grzecznie
podziękowałam... Oświadczyłam, że muszę przewertować grupę i sprawdzić z
czym to się je, ale Krysia nakazała mi zapytać po prostu... Po cóż mam się
męczyc i szukać? ;-)))
Ponieważ nie śmiem Krysi odmówić to się zaraz zapytam... ;-)))
I kończę już szybciutko sprawdzić jak tam mi się karczek doprawiony kminkiem
nie kuminkiem cudownie piecze...
Pozdrawiam jajecznie-świątecznie

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-03-30 15:36:28

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A ja dzisiaj już mogę pisać... Nawet wczoraj było o spotkaniu na grupie,
> więc, kto chciał mógł wiedzieć...

hmmm.. Chyba pod jakimś bardzo konspiracyjnym nagłówkiem się informacja
ukazała. :-)
Następnym razem poproszę tak bardziej dosadnie.

> Było gwarnie i wesoło - możecie nam tylko pozazdrościć, ale Warszawiacy mogą
> zapomnieć o zazdrości we wtorek i pojawić się na kolejnym spotkaniu...

A gdzie i o której?

> Pozdrawiam jajecznie-świątecznie

Ja również pozdrawiam grupianki i grupowiczów świątecznie (keks w piekarniku).

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

1. Data: 2002-03-30 16:05:34

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a...@K...Brywczynski...

> (keks w piekarniku).
>
> --

ja to keksa tylko w Boże Narodzenie :)
Ale za to niby profanuję gwiazdkę sernikami, bo lubię zawsze i wszędzie,
nawet klapnięte

Wkn

1. Data: 2002-03-30 16:19:07

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości

> A gdzie i o której?

Mam zapisane tak:
wtorek 14.00 Senator "Wąski Dunaj 1/3"

Chyba w złym miejscu cudzysłów postawiłam, ale to z emocji...
Jakby co inaczej miało być to Macabra poprawi.
A... I masz koniecznie przynieść to zdjęcie jak dusiłam Makabrę... bo jak ją
tym razem czule dusiłam to dziewczyny nie wiedziały o co chodzi...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

________________________ ______Rozkosze podniebienia !!!!!