Spotkanie w Warszawie

11. Data: 2009-09-25 06:31:54

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie
Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 00:46, glob <r...@g...com> wrote:

> 200 km to jakie miasto, bo ja gdziś też mam do Warszawy tyle.?;)

Globciu...ja Cię bardzo lubię, ale nie mogę tego powiedzieć, bo bym
Cie potem musiała zaciukać ;)) :P
"Rodzina" nie darowała by mi tego ;)

pozdrowionka
-aszheri-

12. Data: 2009-09-25 08:29:44

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Masz rozdmuchaną postawę roszczeniową. ;)
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Rozważam takąż możliwość- dość często jestem w stolicy, a i mam tam coś do
załatwienia. Kto jeszcze będzie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron, 134 km

13. Data: 2009-09-25 08:47:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

aszheri wrote:

> Globciu...ja Cię bardzo lubię, ale nie mogę tego powiedzieć, bo bym
> Cie potem musiała zaciukać ;)) :P
> "Rodzina" nie darowała by mi tego ;)
>
> pozdrowionka
> -aszheri-

Acha,''Rodzina'' -Al Capone itd; rozumiem;)

14. Data: 2009-09-25 08:58:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> c:psf,psp
> "glob" <r...@g...com>
e.googlegroups.com...

> W Twojej odpowiedzi nie ma krzaczk�w. :-) /Robakks/

Jak to nie ma;)

15. Data: 2009-09-25 09:33:23

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Masz rozdmuchaną postawę roszczeniową. ;)
>
> --
> pozdrawiam
> michał
Możesz mi na priv napisać więcej, jak tam dotrzeć?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

16. Data: 2009-09-25 09:35:36

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 10:47, glob <r...@g...com> wrote:

> Acha,''Rodzina'' -Al Capone itd; rozumiem;)

Aj tam globik...do razu Al Capone...matka ojciec ;D , ale żeczywiście
padre mógłby szepnąć po cosa nostre :D

-aszheri-

17. Data: 2009-09-25 09:43:42

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "michal" <6...@g...pl> wrote in message

> Żony mogą się nie obawiać - mnie nie będzie. Ani nikogo ode mnie.
> Kidnaperzy. :-((

Panslav, uwolniłeś się z KFu ;)

18. Data: 2009-09-25 09:45:58

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

aszheri wrote:

> Aj tam globik...do razu Al Capone...matka ojciec ;D , ale żeczywiście
> padre mógłby szepnąć po cosa nostre :D
>
> -aszheri-
To aż taki zaborczy, ja nie jestem katolikiem, więc może bym przeżył,
co ?;)

19. Data: 2009-09-25 09:54:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie michal <6...@g...pl> tak oto plecie:

> 3 października, w sbotę - kilka osób z appm spotka się w Toli na Polu
> Mokotowskim. Początek spotkania o 18:00.
> Zachęcamy do przybycia wszystkich, którzy mają na to nieprzymuszoną
> ochotę. :)

Niedawno miałam gościnne występy w stolicy. Póki co się więc nie wybieram.

Qra

20. Data: 2009-09-25 09:59:24

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 11:45, glob <r...@g...com> wrote:

> To aż taki zaborczy, ja nie jestem katolikiem, więc może bym przeżył,
> co ?;)

... byś...satała bym dla Ciebie kulołapem, w razie razu... :) ;)
-aszheri-

Robaks, pomówmy o emocjach ...
konkret sie liczy :)
Dwa przypadki.