Spotkanie w Warszawie

1. Data: 2009-09-23 00:59:50

Temat: Re: Spotkanie w Warszawie
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message
news:h9gpb3$394$1@inews.gazeta.pl...

> Na pewno będę ja. A nie na pewno moja żona. :)
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Żony mogą się nie obawiać - mnie nie będzie. Ani nikogo ode mnie.
Kidnaperzy. :-((

2. Data: 2009-09-24 16:01:52

Temat: Spotkanie w Warszawie
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

3 października, w sbotę - kilka osób z appm spotka się w Toli na Polu
Mokotowskim. Początek spotkania o 18:00.
Zachęcamy do przybycia wszystkich, którzy mają na to nieprzymuszoną ochotę.
:)

michał

3. Data: 2009-09-24 16:40:26

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości
>3 października, w sbotę - kilka osób z appm spotka się w Toli na Polu
>Mokotowskim. Początek spotkania o 18:00.
> Zachęcamy do przybycia wszystkich, którzy mają na to nieprzymuszoną
> ochotę. :)

a kto będzie?

kiwiko

4. Data: 2009-09-24 20:54:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

michal wrote:
> 3 pa�dziernika, w sbot� - kilka os�b z appm spotka si� w Toli na Polu
> Mokotowskim. Pocz�tek spotkania o 18:00.
> Zach�camy do przybycia wszystkich, kt�rzy maj� na to nieprzymuszon�
ochotďż˝.
> :)
>
> --
> pozdrawiam
> michaďż˝

Ja nie będe , bo trochę za późno zrobileś to ogłoszenie, ale dzięki;)

5. Data: 2009-09-24 21:46:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-09-24 22:11:44

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> Na pewno będę ja. A nie na pewno moja żona. :)

A ja chciałabym bardzo, tylko nie wiem czy potem macie w zwyczaju
odprowadzić do domu tych co mają najdalej ;)

kiwiko

7. Data: 2009-09-24 22:35:17

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko wrote:

> A ja chciałabym bardzo, tylko nie wiem czy potem macie w zwyczaju
> odprowadzić do domu tych co mają najdalej ;)

Masz rozdmuchaną postawę roszczeniową. ;)

michał

8. Data: 2009-09-24 22:40:34

Od: aszheri <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Wrz, 00:35, "michal" <6...@g...pl> wrote:

> Masz rozdmuchaną postawę roszczeniową. ;)
>
> --
> pozdrawiam
> michał

To jeszcze mojej nie znasz. ;))
Jakoże na to piwo mam około 200km a spęd rozpoczyna się o 18 to gdzie
ja potem złapie powrotny dyliżans w moje strony? Lub też, kto nie
przewaletuje - doraźnie?

pozdrawiam
-aszheri-

9. Data: 2009-09-24 22:46:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

aszheri wrote:

> [...]
> Jakoże na to piwo mam około 200km a spęd rozpoczyna się o 18 to gdzie
> ja potem złapie powrotny dyliżans w moje strony? Lub też, kto nie

200 km to jakie miasto, bo ja gdziś też mam do Warszawy tyle.?;)

10. Data: 2009-09-25 05:06:56

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

c:psf,psp
"glob" <r...@g...com>
e.googlegroups.com...

> 200 km to jakie miasto, bo ja gdziś też mam do Warszawy tyle.?;)

W Twojej odpowiedzi nie ma krzaczków. :-) /Robakks/

Robaks, pomówmy o emocjach ...
konkret sie liczy :)
Dwa przypadki.
Po prostu wyjeła mi to ust;)