Re: Spóźnienie

From: "jacob" <j...@f...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Spóźnienie
Date: Fri, 30 Jun 2000 20:52:44 GMT

> odprowadzaja do
> chce z nich
>
> Sadzac po wypowiedziach mezczyzn tutaj na tym gremium nie jest ti im
> mily zwyczaj.

A bo oni nie wiedza co mowia ;-))
Jesli komus cos jest niemile, to niech tego nie robi.

Jestem za rownouprawnieniem kobiet. Wyliczone wyzej "uprzejmosci" uwazam za
przestarzale. Mysle, ze tego samego zdania sa kobiety wyemancypowanie. Nie
mniej, jesli kobieta sama pragnie korzystac z "uprzejmosci" mezczyzm, nie
mam nic przeciw temu i uwazam, ze takiej kobiecie trzeba sprawiac
przyjemnosci tym co lubi.

Pozdrowienia,
jakub

Pozdrawiam,
EwaS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/