Re: Spóźnienie

1. Data: 2000-06-30 13:21:49

Temat: Re: Spóźnienie
Od: m...@p...arena.pl (Ewa S) szukaj wiadomości tego autora

Trochę późno i może być mało aktualne, ale miałam awarię na serwerze, a
czuję przemożną potrzebę wypowiedzi :-)

n...@p...ninka.net writes:

> analogicznego do
>
> Symbol czego?

Moze "symbol" to niewlasciwe slowo. Czasami zdaza sie nam spoznic 1-2
min. No i wydaje mi sie, ze - szczegolnie dla mezczyzny - jest to
sytuacja niekomfortowa, gdy kobieta czeka na niego. Spozniając się 3
minuty wiec, oddajemy Panom przysluge. A oni najzwyczajniej w swiecie
nie doceniaja naszej uprzejmosci :-)))

> odprowadzaja do
> chce z nich
>
> Sadzac po wypowiedziach mezczyzn tutaj na tym gremium nie jest ti im
> mily zwyczaj.

A bo oni nie wiedza co mowia ;-))
Jesli komus cos jest niemile, to niech tego nie robi.

Pozdrawiam,
EwaS

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-06-30 20:52:44

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mily zwyczaj.

A bo oni nie wiedza co mowia ;-))
Jesli komus cos jest niemile, to niech tego nie robi.

Jestem za rownouprawnieniem kobiet. Wyliczone wyzej "uprzejmosci" uwazam za
przestarzale. Mysle, ze tego samego zdania sa kobiety wyemancypowanie. Nie
mniej, jesli kobieta sama pragnie korzystac z "uprzejmosci" mezczyzm, nie
mam nic przeciw temu i uwazam, ze takiej kobiecie trzeba sprawiac
przyjemnosci tym co lubi.

Pozdrowienia,
jakub

Pozdrawiam,
EwaS

1. Data: 2000-06-30 23:41:29

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

m...@p...arena.pl (Ewa S) writes:

> [...]
> sytuacja niekomfortowa, gdy kobieta czeka na niego. Spozniając się 3
> minuty wiec, oddajemy Panom przysluge. A oni najzwyczajniej w swiecie

Ah.. nie doceniaja.

> A bo oni nie wiedza co mowia ;-))
> Jesli komus cos jest niemile, to niech tego nie robi.

Jak oni maja.. hm..... nie robic tego, co TY ROBISZ SPOZNIAJAC SIE?

Jedyne co moga zrobic, to po prostu po 5 min. sobie pojsc. I tyle...

Coz, dalej nie dostalam uzasadnienia na to, dlaczego kobiety powinny
sie spozniac.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-03 04:50:45

Temat: Odp: Spóźnienie
Od: "Andrzej Litewka" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa S" napisała:
> Spozniając się 3 minuty wiec, oddajemy Panom przysluge.

To jest żadna przysługa bo ja staram się zawsze stawiać punktualnie na
umówione spotkania.
Pomijam takie ewentualności jak: "autobus się zepsuł" (oczywiście nie może
on się psuć zawsze :-) ).

Uwaga do Pań:
Jeżeli chodzi o facetów, którzy się spóźniają na spotkania z kobietami, to
chyba nie warto zawracać sobie takimi niepunktualnymi osobnikami głowę ;-)
.

---

"Jak mądre byłyby kobiety, gdyby miały te rozumy, które dla nich mężczyźni
potracili "

1. Data: 2000-07-03 16:27:34

Od: "Falom" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry ze tak ni z gruszki ni pietruszki podpinam sie do watku...ale...

Andrzej Litewka <a...@k...net.pl> w artykule
news:FYU75.7827$Qw1.176104@news.tpnet.pl pisze...
> [...]
kobietami, to
> chyba nie warto zawracać sobie takimi niepunktualnymi osobnikami

...Przypomnialo mi to moje spoznienie na spotkanie(2! godzinne...;) )
No wiec zapomnialem...ze mam spotkanie(powod napewno jakis bardzo
wazny...)
Po dwoch gozinach pojechalem na miejsce spotkania...spokojnie,nie
czekala tak dlugo...;)...no i spotkalismy sie...dziwne nie ?;)
Ja pojechalem bo czulem sie glupio ze "olalem" sprawe,ona po godzinie
czekania poszla do domu.Po godzinie
nie wytrzymala i wyszla ponownie...i spotkalismy sie pol drogi do
lokalu...
Po wyjasnieniu sobie co jestr grane(z tym moim spoznieniem,a miala juz
najrozniejsze teorie...;) ) zapytala na co liczylem przyjezdzajac 2 godz
pozniej...
...na co ja,po przeanalizowaniu swojego toku myslenia,stwierdzilem ze
gdzies podswiadomie _wiedzialem_ ze sie jednak dzis spotkamy...
Acha,z telefonem tez mialem dziwna sytuacje...;)...no ale to inny
watek...;)

Zdrowka

Falom

samobojstwo, smierc kliniczna, pytanie
Jesli piszesz ciekawe teksty: psychologia w biznesie
Palenie papierosow przez kobiety
Jak...
____ NAWRAT - oszust i zlodziej ____