samobojstwo, smierc kliniczna, pytanie

1. Data: 2000-06-30 10:37:42

Temat: samobojstwo, smierc kliniczna, pytanie
Od: "Wiktor Nizio" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje relacji osob, ktore popelnily samobojstwo. Interesuja mnie urle i
ksiazki. Dzieki.

Zap

1. Data: 2000-06-30 11:17:58

Temat: Odp: samobojstwo, smierc kliniczna, pytanie
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuje relacji osob, ktore popelnily samobojstwo.

to chyba musisz nauczyc sie wywolywac duchy ...

1. Data: 2000-06-30 11:23:21

Temat: Re: samobojstwo, smierc kliniczna, pytanie
Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiktor Nizio" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Poszukuje relacji osob, ktore popelnily samobojstwo. Interesuja mnie urle
> ksiazki. Dzieki.
przeczytaj ksiazke Jeanne Morrannier "Listy z zaswiatow" (wyd "Liberaal",
1994)
polecam tez ksiazki Roberta A. Monroe

1. Data: 2000-06-30 23:38:25

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Wiktor Nizio" <m...@p...pl> writes:

> Poszukuje relacji osob, ktore popelnily samobojstwo. Interesuja mnie urle i
> ksiazki. Dzieki.

Chiba raczej poszukujesz relacji tych, ktorym sie proba samobojcza nie
udala.
Bo ci co popelnili to juz ci nie nie powiedza.

--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-07-03 07:38:41

Od: n...@g...pl (NoFacjta) szukaj wiadomości tego autora

Jak ktoś umarł to nie wrocił a jak wrocil to nie umarl!!!!!

Alexx napisał(a):

> Użytkownik "Wiktor Nizio" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> przeczytaj ksiazke Jeanne Morrannier "Listy z zaswiatow" (wyd "Liberaal",
> [...]

Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

Jesli piszesz ciekawe teksty: psychologia w biznesie
Palenie papierosow przez kobiety
Jak...
____ NAWRAT - oszust i zlodziej ____
straszny telefon