Wywabianie pasożytów spod skóry?

11. Data: 2005-11-06 21:10:03

Temat: Re: Wywabianie pasożytów spod skóry?
Od: Mariusz <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 6 Nov 2005 20:57:18 +0100, "GP" <l...@w...pl> wrote:

Witam

>Szukam teraz w sieci informacji o pasożytach. Może rzeczywiście są jakieś
>podskórne.

Są podskórne, zobacz np.

UWAGA! Zdjęcia dość drastyczne!

http://www.asylumeclectica.com/malady/archives/dracu
n.htm
http://www.johnchiz.com/GuineaWorm.htm

Mariusz

12. Data: 2005-11-06 22:28:07

Od: "GP" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Żona przyniosła mi z pracy metodę wywiabiania robaków spod skóry dziecka:
> Robi się ciasto jak do naleśników i w kąpieli masuje się tym ciastem plecy
> dziecka. Robaki mają wyłazić do tego słodkiego i wtedy trzeba je zbierać.
> Jako sceptyk pozwoliłem zrobić doświadczenie. I co ciekawe pojawiło się
> kilka robakopodobnych tworów. Większość to jakieś brązowe zlepki, ale
jeden

Hehehe, teraz możecie pokiwać głową nad medycyną ludową.
Myśląc o tej sprawie wpadło mi do głowy, że robak nie musiał wyłazić z
dziecka, tylko był już w mące. Wziąłem torebkę i zacząłem sprawdzać
zawartość.

Oczywiście, w mące oprócz mąki znalazłem kilka ciekawych egzemplarzy rzeczy,
które mąką z pewnością nie było. Otoczone mąką były niewidoczne, jeśli się
nie przepatrzyło dokładnie każdego cm3. Jeden nowy robak był całkiem podobny
do tego, który wyszedł spod skóry dzieciaka. I jeszcze kilka podobnych jakby
części roślin i chyba robaków.

No cóż, dziecko uratowane, ale gdy pomyślę o bułkach, naleśnikach, cieście,
to ..... :-)))))

13. Data: 2005-11-06 23:44:39

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GP" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jednak wszystko jest możliwe. Dlatego, poddaje to waszej fachowej ocenie.
Co
> o tym myślicie?

Nie jest to z dziedziny parazytologii ale raczej z kosmetyki. "preparat",
który opisujesz występuje w różnych formach. Sam byłem kiedyś jako dziecko
poddany tej "procedurze" w formie posmarowania mieszanką mąki ziemniaczanej
z miodem. Oczywiście na plecach wyszły mi ww. "robaki". Człowien
nieoświecony z pewnością uwierzy w te bzdury, a bardziej dociekliwy będzie
drążył temat. :)

Zapewniam Cię, że dziecko nie ma pasożytów podskórnych, a zwykle gruczoły
łojowe, które się z łatwością zaczopowują. Dla potwierdzenia mojej tezy
przejedź palcami po skórze np. Twojej żony w górnej części pleców. Jak tylko
poczujesz delikatną twardość pod skórą, wyciśnij ją jak normalny pryszcz.
Wyjdzie identyczny "robak" z ciemniejszą od reszty główką.

Wydaje mi się ze te preparaty mają działanie ściągające i wyciągają te czopy
gruczołów łojowych - cała filozofia...

k,.

p.s. widziałeś, żeby któryś się ruszał??? :)

14. Data: 2005-11-07 11:18:41

Od: "Monika " <5...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

950

15. Data: 2005-11-07 12:56:04

Od: pslovik1 <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=577&w=31128
950

Paranoja, chyba nic wiecej nie trzeba dodawac :| Czy naprawde mozna byc
az tak tepym czlowiekiem, by myslec, ze cos takiego to "jakies robaki"??

Total zalamka :(

Pozdro

Piotr "SlaVa" Sławiński

16. Data: 2005-11-07 14:29:15

Temat: Re: Sprawdź pod mikroskopem...
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Nov 2005 20:56:07 +0100, Mariusz napisał(a):

> Stokrotko, dołączaj swój post do konkretnego wątku, bo nie każdy z
> grupowiczów wie, o czym piszesz i komu odpowiadasz.
> Twoja odpowiedź powinna iść do tematu: "Re: Wywabianie pasożytów spod
> skóry?"

I tam jest. References na to prawidłowo wskazuje. Natomiast jeśli Ty
ustawiłeś (lub twój czytnik tak ma), że zaczyna nowy wątek przy zmianie
tematu - to widzisz nowy wątek.

P.S. Za to Stokortka kodowanie tematu skiepściła, pewnie po poprawce też
zobaczysz w nowym wątku.
--
Matwieicz kupował zachodnie piwo w puszkach, przelewał do krajowych
butelek i dopiero wtedy pił. W ten sposób poniżał Zachód.

17. Data: 2005-11-14 11:53:08

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Winszuję głupoty...

a tak na marginesie, zanim zaczniesz eksperymenty z dzieckiem, to albo
zacznij na sobie, albo może wcześniej idź z nim do pediatry.

(poza tym, poszukaj archiwum o tych "robakach")

18. Data: 2005-11-14 11:55:49

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

> Czasem do dalszego rozwoju potrzebna jest dalsza wędrówka np do żołądka
> itp,
> czasem nie.
> Może to nie jest tak, że w człowieku siedzą wcześniej robale, które
> wyłażą,
> tylko w tych dziwnych słodkich warunkach budzą się ich jakieś formy
> przetrwalnikowe (to słowo tu nie pasuje, bo to nie bakterie),
> wylęgają i wychodzą jako robaczki? A może jakiś rodzaj świeżbu itp?

Polecam przeczytać jakąkolwiek parazytologię, w naszej strefie klimatycznej
wszsytkie przechodza przemianę pokoleń i każde wymaga wędrówki
międzygatunkowej.

19. Data: 2005-11-14 18:22:23

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam przeczytać jakąkolwiek parazytologię, w naszej strefie klimatycznej
> wszsytkie przechodza przemianę pokoleń i każde wymaga wędrówki
> międzygatunkowej.

A owsik, pchła, wesz, świeżb ?

20. Data: 2005-11-14 18:34:18

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

(w nowej ortografii: ó->u , ch->h ,rz->sz lub ż;)
Baba babą zostanie. Zrobiłam sobie maseczkę z miodu w/g jakieś książki o
kosmetykah naturalnyh.
(1 część miodu + 2 części płatkuw owsianyh + odrobina mleka dla uzyskania
właściwej konsystencji)
Nic ze mnie nie wyszło. Żadne robale.
Ale faktycznie po 10-15 min coś czułam na oskszelah.
Coś w tym jest - to na pewno.
Na pewno działanie tego miodu było silniejsze, niż jakbym go zjadła.
Może jakieś enzymy z miodu są niszczone pszez sok żołądkowy,
a pszez skurę potrafią te enzymy pszenikać ?
--
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
ktury ludzie ociężali umysłowo

Porada wenerologiczna
Ból tętnicy podobojczykowej
guz na twarzy