Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + płyta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy

11. Data: 2011-08-26 14:27:51

Temat: Re: Sprawdzony zestaw agd: piekarnik + płyta indukcyjna, zmywarka, okap podszawkowy
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Lankosz wrote:

> Po co wyłączać to światło?

Pewnie dla oszczędności energii :)

nikt nei pomyslał ze grzanie kuchni jest większym marnotrawstwem energii.

12. Data: 2011-08-28 14:30:00

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 23 Aug 2011 14:57:09 +0200, Krzysiek napisał(a):
> Szukam dobrego, sprawdzonego zestawu piekarnika i płyty indukcyjnej do
> zabudowy. Oprócz tego również pod zabudowę zmywarkę i okap podszawkowy.
>
> * Płyta - do 60 cm
> W internecie dość popularnym modelem jest płyty indukcyjnej jest Teka ir
> 641 na którą chyba się zdecyduję. Ma ktoś jakieś zdanie o tej płycie?

Ja mam płytę electroluxa i ta przy gotowaniu wydaje cichy pisk (podobno to
tylko mój model jest taki felerny, cóż - gdy kuopowałem nikt o tym nie
pisał). O płytach TEKA słyszałem wiele dobrego.
Ale biorąc pod uwagę komfort użytkowania, poszukałbym następnej płyty tego
typu:

http://www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy/electrolux-
ehd60150p.bhtml

Czyli zamiast stukania w te nieszczęsne +/-, wygodny suwaczek :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

13. Data: 2011-08-28 17:58:39

Od: Michał Lankosz <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie dla oszczędności energii :)
>
> nikt nei pomyslał ze grzanie kuchni jest większym marnotrawstwem energii.

Raczej pompowanie ciepła z kuchni do kuchni. Lampka ma niby grzać? Ile ona
ma, 10-20W? Na pewno więcej energii ucieka przez otwarte drzwi lodówki.

Michał

tez troche o Agd
Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
Zagrzybiona pralka
Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
Płyty elektryczne na 230V