Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru

1. Data: 2011-08-23 09:10:04

Temat: Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
Od: "Christoph" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Znalazlem taka stronke ,mysle obiektywnie opisujaca klase sprzetu AGD
swietna pomoc dla niezdecydowanych

http://www.pro-test.pl/article_article/6129,0/Kupuje
my+zmywarkę_Zmywanie+na+zawołanie.html

Czy zgadzacie sie z tym zestawieniem?

2. Data: 2011-08-23 10:05:32

Temat: Re: Jaka zmywarka-ulatwienie wyboru
Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Christoph" <k...@i...pl> napisał(a):

>Witam
>Znalazlem taka stronke ,mysle obiektywnie opisujaca klase sprzetu AGD
> [...]

Zeby sie z czyms zgodzic, trzeba miec porownanie, a nie sadze,
ze ktokolwiek czytajacy te grupe mial do czynienia chocby z polowa
wymienionych marek.

3. Data: 2011-08-23 12:50:19

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-23 11:10, Christoph pisze:
> Witam
> Znalazlem taka stronke ,mysle obiektywnie opisujaca klase sprzetu AGD
> [...]

W zasadzie tak. Użytkuję od 15 lat zmywarkę Bosch 45cm wyprodukowaną w
Niemczech.
Moje uwagi co do wyboru: Teraz kupiłbym zmywarkę szeroką, zawsze można
włączyć program 1/2 - zmywanie jednej szuflady.
Warto było zapłacić więcej, znajomi co kupowali w tym samym czasie
zmywarki po kilku latach musieli wymienić. Miałem tylko 1 awarię, z
która sobie serwis nie poradził, sam sobie naprawiłem.
Kompletnie nieprzydatna jest duża ilość programów, używam dwóch - lekko
i bardziej zabrudzone naczynia.
Ważna jest głośność, ja przeważnie włączam zmywarkę i idę spać.
Jeśli ktoś ma nocną taryfę prądu, przyda się zmywarka z programowanym
czasem startu.

4. Data: 2011-08-27 11:09:16

Od: Tadek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-23 14:50, Robson pisze:

my+zmywarkę_Zmywanie+na+zawołanie.html

Moja opinia w tym temacie jest następująca;
nie jest potrzebna duża ilość programów
zmywarka ma być cicha, u mnie pracuje w nocy
od 7 lat mam zmywarkę AMICA ZZA 4625I
nigdy nie było żadnej awarii jest używana
około 6 razy w tygodniu.
uważam że niektóre marki są przereklamowane.
dziś kupiłbym też AMICĘ (oczywiście dostępny obecnie
model) i dokładnie trzeba przeczytać instrukcję obsługi
szczególnie jeśli chodzi o twardość wody.
T.

5. Data: 2011-09-01 17:41:44

Od: "Arekmet" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Christoph" <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> Witam
> Znalazlem taka stronke ,mysle obiektywnie opisujaca klase sprzetu AGD
> [...]

Ja wybrałem celowo Amike wziałem wyzszy model sugerujac sie opiniami w necie
i jestem zadowolony, bardzo dobrze myje, jest oszczedna i jak na razie sie
nie psuje.

Zagrzybiona pralka
Zróbmy próbę jakiego typu kuchenka lepsza.
Płyty elektryczne na 230V
Oproznienie szamba wymogi odległościowe
Gdzie ustawić telewizor?